Coloseum Nemovitosti patří mezi největší jihomoravské realitní kanceláře. Své pobočky má v Brně a dalších městech Brněnska.
133 thoughts on “Coloseum nemovitosti”
Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Čtěte také
Recenze na dodavatelské firmy zaměřené na údržbu zahrad
- Recenze
- 7.9.2024
- 4 min read
- 0
Údržba zahrad v domácnostech je stále aktuálnějším tématem, a to nejen v letní sezóně. Často…
Recenze na chytré zařízení pro úsporu energie ve vaší domácnosti
- Recenze
- 5.8.2024
- 4 min read
- 0
V posledních letech se domácnosti stále častěji snaží najít cesty, jak snížit své náklady na…
Recenze nejnovějších trendů v inteligentních domácnostech a jejich vliv na každodenní život
- Recenze
- 9.8.2024
- 4 min read
- 0
V posledních letech se inteligentní technologie staly nedílnou součástí moderního bydlení. Lidé hledají způsoby, jak…
Recenze chytré domácnosti: Jak technologie mění naše bydlení
- Recenze
- 13.8.2024
- 4 min read
- 0
V posledních letech se koncept chytré domácnosti stal stále populárnějším. Od automatizovaných osvětlení až po…
Dobrý den,
Touto referencí bych chtěl velice poděkovat RK Coloseum a to zejména panu Janu Derkovi
za trpělivost se mnou.
Prodával jsem přes Rk Coloseum Nemovitosti RD 5+1 v Drysicích a šlo to velice rychle,tak jak mi to pan Derka sdělil ,že to bude probíhat,tak to opravdu šlo.V lednu domek nafotil dal na inzerci a hned čtvrtý klient co s ním přijel domek koupil.
V březnu se podepsala kupní smlouva a v červenci se předávaly klíče novým majitelům.Ze začátku jsem tomu moc nevěřil, ale když jsem potom podepisoval smlouvu a peníze mi došly na účet, tak jsem byl přesvědčen ,že jsou i solidní makléři a realitní kancelář.
Coloseum Nemovitosti to opravdu dělá dobře, odpovědně a ke spokojenosti svých klientů. Jsem moc spokojený ,že máme ve Vyškově právě takovou realitní kancelář jakou je Coloseum Nemovitosti a makléře jako je pán Derka. Mám zkušenosti i s jinými rk ale ti nebyli ke mně tak ochotní jako vaše společnost.
s pozdravem
Josef Klimeš
Taktéž se přidávám svým komentářem, jako spokojený zákazník realitní kanceláře Brno. S jejich pomocí máme nový domov v krásném bytě, o kterém jsme s manželkou celý život snili. Přístup zdejších makléřů byl velice pozitivní, profesionální a rychle se nám snažili najít takové bydlení, které jsme neuměli najít vlastní pomocí.
byla jsem velice překvapena jednáním realitní kanceláře brno Coloseum, obchod proběhl do úspěšného zdárného konce
Můžu jen doporučit
Stěhování není moje oblíbená činnost. Ale když jsem se rozhodla koupit nový dům u Coloseum reality, tak jsem se ráda přestěhovala do nového. Coloseum reality můžu jen doporučit. 🙂
Je pravda,ze realitni makler byl velice ochotny,ale jelikoz k obchodu nedoslo,zadali jsme po RK vraceni blokace. RK sve vyjadreni stale oddalovala a po dvou mesicich nam oznamili,ze je to nezajima,ze nam blokaci nevrati,ikdyz byt nebyl v obytnem stavu a majitel nechtel spolupracovat.
V zadne pripade nedoporucuji.
Eve, Jeff Gerke is an incredible resource for Christian fiction writers. He is a really forward thinking kind of guy.Charity, thanks for the encaurogement. Posts like this don’t generate many comments, so it’s good to hear that people find them useful. Now that the blog tour is over, I return to regularly scheduled programming. I have a new sentence tip in the works right now. Should go live tomorrow.
Já tuhle kancelář absolutně nedoporučuji. Smlouvu, kterou nám dali podepsat na prodej nemovitosti byla prošpikovaná sankcemi a na dobu 12 měsícu. Po roce automaticky se prodlouží pokud ji nevypovíme. RK Coloseum bohužel zatím předvědla pouze běžte s cenou dolu. Dali jsme jim dvě nemovitosti. Dokonce makléřka měla tři vážné zájemce a ani z jedním nevyřídila koupi. Dum blokuji proti prodeji a nelze ho prodat bez nich. Paní makléřka nedodržela nic co jsme si domluvily a lhala nám. Bohužel až jsme zjistily, že nám lže tak bylo už pozdě. Tuhletu RK NEDOPORUČUJI a radím lidem vyhněte se jim hodně daleko. Je tu spousta jiných RK kteří si určitě dokáží vážit lidi více jak RK Coloseum.
Tahle zlodejska kancelař by mela byt zrusena,jedna se o r.k Vyskov.Za dva mesice není schopna nahlásit zmenu majitele a stav vodomeru vodarnam,zisk místo 5%cteji 10% a Notarsky zapis je plny sankci a podrazu na kupujici.Varuji před touto RK,jsou to podvodnici
Coloseum a Rezervační smlouva si absolutně nerozumí. Smlouva je napsána nestandartně, je jednostranná a nevyvážená a to, že smlouvu neposílají předem k prostudování právníkem odporuje všem zásadám a pravidlům a zdravému rozumu. DÁVEJTE SI VELKÝ POZOR!!!!!
Zdlouhavé, tlačí na cenu, jsou to darebáci
Dobrý den,
právě jsem ukončil “jednání” s RK Coloseum kterou zde zmiňujete. Vybral jsem si nemovitost, do té doby byl jejich přístup velmi vstřícný zásadní obrat ovšem nastal ve chvíli, kdy jsem si chtěl nechat před podpisem poslat návrh rezervační smlouvy. Původně o tom nechtěli ani slyšet s tím že mi jej ukážou až v kanceláři před podpisem a “vše mi tam vysvětlí”. Na moje rozhořčené naléhání ji nakonec přece jen poslali. Smlouva se mi už od pohledu zdála velmi jednostranná a nevyvážená, chyběla mi v ní řada standartních ustanovení (platnost na dobu neurčitou, neuvedená možnost výpovědi, neuvedené podmínky ukončení, já mám platit za leccos pokutu, ale oni ne, chyběl popis toho, co vlastně pro mne mají z ty nemalé peníze z provize zajistit, apod.). Proto jsem se obrátil na svou advokátku. Ta mi rozhodně nedoporučila smlouvu v tomto znění podepisovat (jedno z ustanovení o pokutě bylo dokonce v přímém rozporu s judikaturou nejvyššího soudu) doporučila mi několik změn, aby smlouva byla alespoň trochu vyvážená. Reakce realitky byla na moji snahu o standartní jednání o smlouvě již naprosto tvrdé a nekompromisně odmítli ve smlouvě cokoli měnit s řadou blábolů kterými to “odůvodňovali”, údajně s touto smlouvou ještě nikdo neměl problémy (to však rozhodně není pravda stačí zapátrat na googlu), že prý jim to podepisují i starostové a jakýsi vrcholový sportovec, že to ani měnit nemůžou poněvadž by jim to rozhodilo celkovou koncepci smlouvy (o to mi ale přece šlo, když stála za …nic), že mají stanoveny podmínky které musí dodržovat (kým ptám se?).
V závěru mi bylo sděleno, že s Telekomem také nikdo jeho smlouvy nediskutuje a jestli s jejich smlouvou nesouhlasím tak že si mám najít dům u někoho jiného. Upozorňuji, že moje návrhy změn nebyly rozhodně nijak nadstandartní, vypracovala je má advokátka a ne nějaký nepříjemný bláznivý rejpal jak jsem si při celém jednání s touto RK připadal. Ještě že jsem jim žádné peníze nezaplatil, dovedu si živě představit, jak by jednali v případě nějakého problému (předpokládám že podobným způsobem: tady jste nám to ale přeci podepsal, pochopte mi už s tím teď nemůžeme nic dělat, musíme bohužel dodržovat podmínky).
TAKŽE ZÁVĚR, pokud se řadíte mezi ovce co podepíšou vše co před ně někdo předloží a budou doufat že to NĚJAK dobře dopadne, tak potom OK proč ne třeba to opravdu dobře dopadne jako u těch starostů co o nich pořád mleli (konec konců zde jsou i kladné komentáře lidí co měli štěstí a nemuseli s nimi jistě evidentně žádnou nepředpokládanou situaci) a pokud ne, tak si následky ponesete sami.
Pokud však poslechnete všechny, co na základě zkušeností radí poradit se nejdřív s právníkem, tak u této RK nepochodíte a budete muset hledat nějakého serióznějšího partnera, který se k Vám nebude chovat jen jako k chodící peněžence bez možnosti rovného přístupu. Zaplať, na nic si neztěžuj a vypadni ať může přijít další, přece se kvůli tobě nebudeme namáhat nad něčím přemýšlet, tady máme smlouvu předem vytištěnou a ty do toho nemáš co kecat. Za co si proboha účtují takové peníze?
Tolik má osobní zkušenost, přeji hodně štěstí a ať si najdete prima nový domov
Pavel Kypr
Krásný den všem čtenářům,
chtěla bych velmi krátce reagovat na tento příspěvek, tedy na p. Kypra.
1. Klient má vždycky svobodnou vůli a dostatek času se rozhodnout jak bude dále jednat. (není ničím nucen a o nic nepřišel, což i z příspěvku vyplývá)
2. Smlouva, kterou klientům při blokační záloze předkládáme je podepisována již řadu let a je prověřena stovkami nejrůznějších klientů a právníků. Smlouva je připravena tak, aby přesně kopírovala realitu, které chtějí obě strany dosáhnout, pakliže jsou jejich úmysly čisté. Zásah do této smlouvy způsobí, že se mění smysl této smlouvy, tedy i podmínky pro obě strany z ní vyplývající a už tedy nejde o ten stejný úmysl. Výsledkem tedy vlastně je jakýsi paskvil, který většinou ani nemá charakter blokační zálohy.
3. Každá firma má určitá pravidla, proto aby vůbec mohla fungovat. Pokud někdo nechce na tyto pravidla přistoupit, tak my s tím nemáme žádný problém a jen nechceme s tímto člověkem obchod uzavřít. To je celé. Po klientovi tedy nikdo nic nechce, nemusí nikomu nic platit, pouze s ním „jeho verzi smlouvy“ nejsme ochotní uzavřít. Je to v podstatě stejná situace, jako kdyby šel klient do obchodu a chtěl si koupit rohlík, ale nebyl ochoten zaplatit 3 Kč ale jen 1 Kč a domáhal se, aby mu obchod tento rohlík prodal za 1Kč. A pokud mu obchod nebude ochoten přistoupit na jeho podmínku, tedy prodat mu rohlík za 1 Kč, tak ho očerní nelichotivými slovy na interentu s tím, že neumí dělat kompromisy a že ho klient vůbec nezajímá.
Věřím, že se nám podařilo vše uvést na pravou míru.
Potvrzením pravosti našich slov je to, že se k nám klienti neustále vrací a podepisují znovu ty stejné smlouvy.
Jako důkaz, se můžete podívat na reference klientů, kteří přes nás skutečně nemovitost koupili nebo prodali a to na našem webu v záložce reference.
Děkujeme všem našim klientům za projevenou důvěru a přejeme vše nejlepší v roce 2014.
managerka pobočky Brno
Jana Puklová
Tedy Vas prispevek me presvedcil o tom, ze bude lepsi se Vasi spolecnosti vyhnout hodne velkym obloukem.
Jo, správné rozhodnutí:) Je pravda že nechtějí dávat rezervační smlouvu dopředu a ví proč. Ten člověk evidentně píše z vlastní zkušenosti. Taky při prohlídkách dávají podepsat “smlouvu o poskytnutí prohlídky”, ve které se zavazujete že nemovitost koupíte jen jejich prostřednictvím. To je jak kdyby mi v restauraci dali podepsat smlouvu, že příště budu chodit jenom k nim:D
Coloseum nemovitosti rozhodně nebrat.
Vážená paní Puklová, tady nejde, pokud tedy čtu to samé co vy, o cenu nemovitosti, nýbrž o přístup RK, smlouvy, které jsou výhodné pouze pro RK. Např. vaše RK mi při podpisu rezervační smlouvy tvrdila, že pokud nedojde k prodeji, provize se nehradí…ne pokud nedojde k podpisu kupní smlouvy…dále vaše RK mi, jako kupující, tvrdila, že lze nemovitost financovat HÚ, přestože na ni byla zástava jiné banky, namísto toho aby prodávajícím sháněla klienta s hotovostí, jelikož nechtěli zástavu vyplatit nýbrž převést na jinou nemovitost, takže …VÁM NEJDE O PRODEJ NEMOVITOSTI, NÝBRŽ POUZE O ZÍSKÁNÍ PODPISU A PROVIZE, poté jste mi jen lhali, mlžili, nechtěli jste odpovědět na dotazy, chovali se arogantně a nemovitost jsem získala jen díky mé právní zástupkyni, v opačném případě bych díky sankci za nečerpání HÚ měla dluh u banky ve výši 5% ze 2milionů a provizi ve výši 110.000,- od vás bych už nikdy neviděla…zkusila jste někdy omluvu namísto výmluv?
Co to tu melete za sracky manazerko?
kdyz uz srovnavatze nakup nemovitosti a koupi rohliku v samosce,tak chvala bohu,ze rohliky neprodava Vase spolecnost.Nejdriv bych musel podepsat,ze od vas odeberu 1300000 rohliku za blize neurcenou cenu a za blize neurcenych podminek,Chteli by jste blokacni zalohu,abyste je neprodali nekomu jinemu a ja abych nemusel zrat salam bez nich.No a az bych tu zalohu slozil,tak uz by vas nezajimalo,ze jsou rohliky plesnive,tvrde a ozrane od krys.Navic by misto koruny pade staly najednou korunu devade,protoze jsem slepy hlady prehlidl,ze me chcete jeste trosku natahnout….Vase heslo by mohlo znit takto.”!Rohliky od Kolosea ucpou kazdy telni otvor.”
Mohu potvrdit, že rezervační smlouvu poslat nechtějí, zdůvodňují to údajnou obavou z kopírování textu (myšleno asi konkurencí).
Jsem přesvědčen, že se jedná o běžnou praktiku a součást “obchodní politiky” firmy.
Smlouvu jsem sice, ze shora popsaných důvodů neviděl, ale pokud je to tak, jak pan Kypr píše, ani se nedivím, že ji nechtějí před podpisem klientovi zaslat. Spoléhají zřejmě na to, že na místě vyvinou na klienta nátlak, ten podlehne a podepíše jednostranně nevýhodnou a nevyváženou smlouvu – takový právní paskvil.
Moje rada pro všechny, pokud už takovou nebo jí podobnou smlouvu podepíšete:
Smlouva, která je v rozporu se zákonem, některým jeho dílčím ustanovením, právním řádem ČR, pokud dle něj byla uzavřena, anebo odporuje některé její ustanovení dobrým mravům, lze soudně napadnout a soud ji může zneplatnit…
Ahoj, my máme dobrou zkušenost s realitní kanceláří REAL SMART v brně na hlavním nádraží, http://real-smart.cz s manželem jsme přes ně prodali dva byty, takže pohoda 🙂
Reklamu si dělejte jinde.
Jako kupující rozhodně NEDOPORUČUJI.
Jako kupující musíte podepsat před prohlídkou smlouvu ve které se zavazujete k zaplacení pokuty pokud budete spolupracovat s někým jiným než s nimi. Rezervační smlouvu Vám nedají dopředu, aby jste si ji nemohl zkontrolovat třeba s právníkem. Tohle je jejich jasné nesolidní jednání. Smlouvy obsahují jen sankce a pokuty pro kupujícího a to že realitka shrábne provizi ať nemovitost koupíte nebo ne. A pokuty jsou pěkně mastné, v % z ceny.
Nátlakové a manipulativní jednání, ale celkem slaboduché, asi tak na úrovni prodejních zájezdů pro důchodce:) Hlavní co je zajíma je podpis rezevační smlouvy, od té doby mají provizi jistou. Všechno Vám “vysvětlí”, ale smlouvy říkají něco jiného. Jsou neseriozní a každý, kdo jim tohle podepíše postrádá pud sebezáchovy.
“Nátlakové a manipulativní jednání,navíc slaboduché”
naprosto souhlasím.P.Zouhar z pobočky Blansko nejen vzhledem,ale i etikou připomíná kolotočáře,nebo podvodného prodejce aut.Mlží,podává neuplné,nebo vyhýbavé informace,tlačí na pilu ve stylu “zaplať rezervaci a čekej”.Návrh rezervační smlouvy?Neexistuje.Návrh kupní smlouvy?Nemožné.Když si na uvedené stežujete,delají z vás blbce a potížistu.De fakto nevíte,za kolik nemovitost kupujete,vše je jen “na hubu”.Žovialní,neduvěryhodné jednani.Tragicky neochotný ptřistup.Jako kupující NEDOPORUČUJI V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ
Já osobně nemám s touto realitkou dobré zkušenosti, právě naopak. Špatně přichystaná kupní smlouva, návrh kupní smlouvy zaslané přes e-mail byl naprosto jiný než předložená kupní smlouva k podpisu. Realitní kancelář dle smlouvy o zprostředkování nárokuje provizi jednoduše jen za to, že dojde k podpisu kupních smluv, neochota řešit jakýkoliv problém. Zprostředkovatelská smlouva byla podepsaná v září 2013 a byl jsem převzala až v dubnu poté co jsem si musela najmout právního zástupce a dotlačit prodávající k podpisu nové kupní smlouvy. Realitka stále jen slibovala a vše oddalovala. Neprofesionální chování, uvádění v omyl…např. “ v kuchyni před dvěma roky dělaná nově elektřina“ znamená z jedné zásuvky byla vyvedena ještě jedna a jede na ni 5 spotřebičů….NEDOPORUČUJI. Mají příznačné jméno…v Coloseum Vás odrovnají….můj první byt mě stál tolik nervů, že jsem se na něj ani netěšila…jen díky správnému právnímu zástupci naštěstí nakonec mám byt namísto dluhů, za to, že jsem si nějaký chtěla koupit… – See more at: http://www.mojezkusenosti.cz/realitni-kancelare/coloseum-nemovitosti#comment-537
Vážení, tak to tu čtu a nevím proč jste tak zaujatí. Přece je jasné, že když seženou nemovitost a vy jste se ozvali na jejich inzerát a pak jdete na prohlídku, tak je jasné, že si asi nemovitost pak nekoupíte s třeba Remaxem. Zase pochopte, že to je jejich práce a vám by se taky nelíbilo, kdyby jste odvedli kus práce a pak by vás někdo obešel a vy přišli o vše co jste do toho dali (čas, peníze, atd). A buďte upřímní právě kvůli lidem, kteří jsou vyčúraní a obchází lidi, nebo dělají podvody se asi vymysleli tyhle smlouvy o prohlídce. Já jsem s nimi byla na prohlídce a smlouvy jsem se zalekla, ale pak mi ji slečna vysvětlila a já proti tomu nic neměla. Upřímně si myslím, ten kdo má problém svěřit datum narození, nebo ukázat OP a podepsat tu smlouvu, plánuje nějaký podvod. A to není jen v realitách, smlouvy jsou všude. A když se vám to nelíbí, tak koneckonců jsme svéprávní lidé a nemusíme nic podepisovat ;)Moje máma, bohužel taky měla špatnou zkušenost s jinou rk a taky to vše vytrubovala, protože má bohužel takovou povahu, ale už nikde neříkala, že zárodek problému byl na její straně. A myslím si, že většina lidí co kritizují, jsou právě jako moje máma.
Přesně tak, nic jim nepodepisovat a jít na prohlídku s jinou RK, která má normální jednání, ne s touhle bandou které jde jenom o provizi. Pokud s nima nějaký zoufalec prodejce podepíše exkluzivitu tak se bohužel nedá nic dělat:( Smlouvy o prohlídce jsou tu kvůli ochraně RK Coloseum před tím, že si kupující vybere pro obchod solidnější RK. S podvody to nemá nic společného, proti těm vám tahle RK rozhodně nepomůže, naopak po inkasování provize už nebude mít motivaci cokoliv řešit, protože svoje peníze má už přece jisté.
A to jejich “vysvětlení” bych chtěl vidět, asi nebylo úplně nestranné, nevymluvili Vám díru do hlavy:D?
Pane Lukáši a co se vám na smlouvě o prohlídce konkrétně nelíbí? Pokud pak o nemovitost nemáte zájem, tak o co vám jde a pokud o ni máte zájem, tak tu lepší kancelář ani není, nebo dáváte přednost snad jiným? Nejlépe realitce, které pošlete peníze na účet, nebo kde mají adokáta jako svého zaměstnance, kteý s nimi samozřejmě drží basu a pak se tu samozřejmě bavíme o možné ztrátě peněz. atd. Prošla jsem se s velkým množství realitních makléřů z různých realitek a smlouva o prohlídce je běžná, teda pokud se nejedná o rk která má sídlo v garáži nebo nemá žádné sídlo. A nevím proč se tu najednou bavíte o provizi, kterou bere každá realitka, bavila jsem se tu o smlouvě o prohlídce a v ní je napsané, že podpisem smlouvy realitce nenáleží žádná odměna nebo provize. Slečna mi smlouvu četla přitom když sem ji měla v rukou a ještě po ní jsem si to přečetla a je ta smlouva jasná, je na jednu stránku a moc tam toho není, navíc tam měli i že oni se nečemu zavazují, takže jednostranná nebyla, moje jediná “povinnost” byla, že pokud se mi nemovitost líbí a chci ji, tak že obchod povedou oni, ale to je přece jasné. A co se týče rk jako takové, slyšela jsem na ně jen pozitiva a jsou velká kancelář a i služby mají zajímavé, takže nevím proč by někdo chtěl pak nemovitost doobchodovat s jinou realitkou. A mimo jiné, pokud vím, tak je tu možnost, že se na “jejich” nemovitost můžete podívat s jiným makléřem z jiné rk a oni pak jdou do spolupráce. Takže tímto je nejspíš váš názor zodpovězen.
Když mám zájem tak lepší RK než Coloseum ani není? To si děláte legraci? Spíš horší ani není!
To že mají sídlo a možná i nasmlouvaného právníka, to z nich ještě nedělá dobrou RK. Ten právník s ními samozřejmě basu drží, protože mu platí.
Podpisem smlouvy o prohlídce se zavazujete zaplatit pokutu 5% z ceny nemovitosti(!), pokud například jenom zavoláte jejímu majiteli se na něco zeptat. Takže vidíte, že to co vám slečna nalhala, že realitce nic nezaplatíte, nebyla pravda.
Proto podepisovat nějakou smlouvu o prohlídce někde na ulici je slaboduché, správné je poslat je s tím prde**. Nebo vy snad běžně podepisujete smluvy s pokutami v řádu statisíců náhodným lidem?
Když nemovitost nekoupíte od nich, koupíte ji od někoho jiného, RK si inzeráty navzájem kradou a Coloseum je jedna špatná volba z mnoha lepších.
Jinak, bráníte je hodně statečně, je to Váš chlebodárce?:) No co, každý se živí, jak umí:P
Ale to není pravda co říkáte. S majitelem se normálně můžete zkontaktovat a klidně jít na prohlídku znovu i sám (poté, co jste podespal smlouvu o prohlídce). Jen obchod musí pak proběhnout přes ně. My to tak měli. Nikdo po nás nic nechtěl a žádnou pokutu jsme platit nemuseli. Klidně jsme pánovi mohli volat, apod. Ale proč? Když jsem potřebovala něco vědět, zavolala jsem makléřce, která nás vzala na prohlídku avše hned zodpověděla. Ale kontakt na pána jsme měli a dokonce jsme tam byli před koupí i na grilování.
A pokud vím, tak tahle RK je jedna z mála, která inzeráty nekrade. S každým majitelem mají podepsaný souhlas s inzercí a na každým baráku byli před prohlídkou, aby se s ním seznámili.
A s tou smlouvou o prohlídce to vidím tak, že když by vám někde řekl přesný recept na kofolu s rozpisem a gramy přísad, tak po vás také bude chtít závazek, že tu kofolu nebudete vyrábět sám. To je přece stejné.
Ale nemá smysl se o tom nějak moc bavit. Já se řadím ke spokojeným klientům a když budu něco zase kupovat nebo prodávat, tak s těmito makléři. Jsou seriózní a jejich vystupování, jednání a spokojenost zákazníků mluví za vše.
Nikdo není nucen k tomu, aby se smlouva o prohlídce podepsala během patnácti sekund. Zda ji podepíšete nebo ne, to záleží opravdu jenom na vás, apokud nechcete s RK spolupracovat, dá se slušně říct NE, le ze všech vašich příspěvku zde vyplývá, že jste prostě musel prodávat nemovitost přes RK Coloseum. K tomu vás přece vůbec nikdo nenutil, pokud jste tak učinil, bylo to vaše vlastní rozhodnutí. A pokud jste tak učinil, asi jste k tomu měl nějaký důvod.
Pokud neplánujete žádný levárny, pak vás pokuty vůbec nemusí zajímat, protože se vás nebudou týkat. Když se člověk nesnaží někoho obchcat a udělá vše, jak je to ve smlouvě dáno, proč by taky měl nějakou pokutu platit. Smlouvy v dnešní době als musí být snad úplně na všechno, protože se podvádí všude – i kdyby šlo o 10 korun – tak se nedivím, že se dělají smlouvy i na prohlídku.
Pokud navíc má prodávající nemovitosti na kterou jste se šel dívat exkluzivní smlouvu s realitní kanceláří, tak by vám návštěva bez smlouvy stejně k ničemu nebyla, protože kdyby vám ji majitel nemovitosti prodal bez RK, platil by pokutu on, to by se mu asi moc nelíbilo, takže by vám nemivotst ve finále pravděpodobně stejně nenabídnul.
Fungují nějaký služby a za služby se platí, každej chceme nějak žít.
S jinou rk do spolupráce??? To si děláte srandu??? Vybrala jsem si nemovitost, kterou jste nabízeli, oslovila rk, s kterou už jsem jednala a měla jsem v ní důvěru, makléř Vám několikrát volal a vy jste stále tvrdili, že máte svých zájemců dost!!! Nakonec nám našel jinou nemovitost a ta vaše tam visela dalšího 3/4 roku!!! Chudák prodávající, kdyby toto viděl…. kdo ví, o kolik jste ho připravili tím odmítáním peněz…
Hodně se zde kritizuje RK Coloseum. Ty podmínky jsou většinou stejné všude. Provizi totiž nevrací žádná kancelář. Právní servis tam záleží s kým spolupracují. Prodávat bez realitky už nikdy. Kupující ušetří provizi a ještě po prodávajícím chtějí, aby vše zaplatil. A že si RK nechá podepsat prohlídku ano to je v pořádku, protože kupující navštíví prodávajícího a slušně vám řekne, že vaši nemovitost koupí, ale bez realitky. A pokud podepisujete exkluzivku je v pořádku. Jsou realitky, které inzerují nemovitosti , na jejichž prodej nemají právo. Pak tu samou nemovitost najdete na netu např. 5x a u každého je uvedena jiná cena
Ach jo, další člověk, který nečte, co podepisuje:(
Ve smlouvě o prohlídce je výslovně napsáno “Zájemce zejména nesmí kontaktovat majitele či
nájemce předmětu prohlídky” Takže jste evidentně porušila tuto smlouvu.
A snad si nemyslíte, že Vám makléřka řekne něco, co by bylo pro Vás nevýhodné, ta chce především prodat. A už vůbec ne makléřka z Coloseum reality.
A Vy prodej nemovitosti přirovnáváte k tajnému receptu na colu? To že Vás někdo dovede do bytu, moc o něm neví a pak Vám nabídne k podepsání nevýhodnou smlouvu plnou chyb, na kterou se ani nemůžete před podpisem podívat?? Heh, k tomu nepotřebujete realitní kancelář, ale jsou (byly) to Vaše peníze, které padly na provizi. Coloseum reality bych já ty své rozhodně nedal.
Omlouvám se, ale číst neumíte vy. Ono přečíst si jednu část věty a nedočíst i tu druhou je trochu účelné, nemyslíte?
“Zájemce tedy nesmí zprostředkovatele obcházet tj. zejéma nesmí kontaktovat majitele či nájemce předměty prohlídky a nesmí s ním uzavít jakoukoli smlouvu týkající se předmětu prohlídky”
Takže jak jsem psala, majitele jsem kontaktovat mohla, dokonce jsem se zúčastnila toho grilování a ani jeedním tímto konáním jsem smlouvu neporušila. Porušila bych ji tehdy, kdybych se s majitelem dohodla za zády makléřky, že s ním podepíšu kupní smlouvu bez Colosea.
A to že o by o domě nic nevěděla je hloupost. Vždy mi zodpověděla všechny moje dotazy a to je manžel stavař, takže občas byl hodně podezřívavý, ale vždycky všechno sedělo. Energetický štítek taky, všechno hezky podle zákona a ta smlouva o které mluvíte to bude asi ta blokační. Je pravda, že mi přišlo divné, že mi to nechtěli poslat, ale na druhou stranu jsem si řekla, že v bance taky podepisuju u zakládání účtu smlouvy a ani si je nepřečtu, ale to je moje věc. No vzali jsme si právníka s sebou, protože přeci jen šlo o dost našich peněz. Pročetl si smlouvu na místě, času jsme měli dostatek a pak nám doporučil smlouvu podepsat. Ještě si zkontroloval, že má manažerka čestné prohlášení od prodejce a bylo to. Nakonec nám ještě řekl, že to byla jedna z těch slušnějších smluv, které u RK viděl a to je to hodně protřelý právník.
Jak jsem psala, záleží na každém, jak to vnímá, za mě ale spokojenost a bydlí se nám krásně.
Aha, takže se nám do diskuze připojila další makléřka z Coloseum Reality, a opsala ze smlouvy celé souvětí, fajn:)
Proč bych četl další věty, když mi stačí jedna, aby mi bylo jasné, proč to tam je napsáno? Nebo snad to co je napsané předtím nebo potom říká, že to uprostřed neplatí?
– vynikající smlouva, pro RK Coloseum samozřejmě:)
Stejné vychytávky jsou v rezervační smlouvě, RK Coloseum se prostě jistí, aby za všech okolností šla provize jim. Stejně jak popisují ostatní v téhle diskuzi. Tohle rozhodně není normální přístup, možná v Coloseum reality.
Mě právník zhodnotil smlouvy jako silně nevýhodné pro kupujícího a rozhodně nedoporučil je podepisovat. Takže Vaší vymyšlené story s “protřelým právníkem” a “slušnější smlouvě” rozhodně nevěřím.
Coloseum reality dobře ví, že smlouvy jsou nevýhodné pro kupujícího a výhodné pro realitku, proto je taky nedávají z ruky dopředu. Nějaké čestné prohlášení mi taky neukázali, další kec.
Netuším, jak jste přišel na to, že jsem makléřka. Jsem zákazník a kopii smlouvy, kterou jsem podepsala mám doma, proto jsem ji mohla citovat. Nemá smysl se o tom s Vámi dále bavit. Umíte jen urážet.
Ponechte si svůj názor, já si ponechám svůj. Nechápu ale, proč byste měl moje slova označovat za kec.
Dříve než jsem napíši svoji kladnou referenci, bych rád komentoval výše uvedené konverzace pana Lukáše. Pane Lukáši, dle vašich odpovědí jste očividně realitní makléř jiné společnosti nebo absolutní člověk. Očividně jste nikdy nepodnikal, jinak by jste takhle nereagoval. Nebudu tu zdlouhavě psát o je správně a co ne, ale mohu za sebe říct, že přístup makléřů z výše uvedené realitní kanceláře je výborný. Jsem rád, že jsem se o daných nemovitostech konečně něco dozvěděl i od makléře, než od majitelů, jak je zvykem v jiných kancelářích zabývající se realitní činností. Ale samozřejmě výstup je o makléřích, ne o realitní kanceláři jako takové. Takže se tímhle nebudu zaobírat. Rád bych však diskuzi rozvedl na téma smlouvy. Myslím si, že jsem poměrně inteligentní a vysoko postavený člověk a hlavně podnikatel. Takže mě samozřejmě člověk neobalamutí a nepouštím se do něčeho nevýhodného a už na oko problematického a nejasného. Abych reagoval jasně a stručně, realitní kancelář Coloseum, je členem Hospodářské komory. Kdo neví co je to za společnot, vyhledejte si informace na internetu. Členem se může stát jen solidní firma, nikoliv podvodníci s kostlivci ve smlouvách. Členství si žádné neplatí, komora si své členy vybírá podle přísných kritérií a členství není trvalé, společnost může být vyřazena. Takže abych to zkrátil, na jižní moravě je okolo 900 realitních společností, a pouze 4 realitní kanceláře jsou řádnými členy a Coloseum je jednou z nich. Tak podle mě tohle už mluví za vše. Pro mě jedna z priorit, proč jsem se rozhodl kupovat nemovitot přes Coloseum a to podotýkám, za nemalé peníze. Takže, pane Lukáši, až budete vlastnit podnik a budete podnikat se službami, tak mi pak dejte vedět, jak firmu vedete a hlavně jakým způsobem uzavíráte s dodavatelem nebo odběratelem smlouvy a co v těch smlouvám máte. Jelikož v dnešní době a k chování dnešních lidí, je potřeba opatrnost a jistá dávka mantinelů (pokut), protože kdyby nebylo pokut, lidé by si dělali co chtěli a vy by jste musel vyhlásit bankrot. Takže závěrem bych chtěl napsat, že moje spolupráce s realitní kanceláří Coloseum byla více než uspokojující a krom koupi, jsem už přes ně i řešil prodej a mohu tedy porovnat obě strany a nemám co bych vytkl. Smlouvy mají jistou logiku a jsou vyvážené. Advokátní kancelář Zrůstel, Lůdl a partneři v.o.s. jsou jedna z top advokátních kanceláří v Brně, řešil jsem s nimi kdysy osobní věci a když jsem se dozvěděl, že i tahle realitní společnost s nimi spolupracuje, odpadla ze mě nejedna starost. Za mě DOPORUČUJI ! S pozdravem a přáním hezkého dne R.V.
Dříve než jsem napíši svoji kladnou referenci, bych rád komentoval výše uvedené konverzace pana Lukáše. Pane Lukáši, dle vašich odpovědí jste očividně realitní makléř jiné společnosti nebo absolutní člověk. Očividně jste nikdy nepodnikal, jinak by jste takhle nereagoval. Nebudu tu zdlouhavě psát co je správně a co ne, ale mohu za sebe říct, že přístup makléřů z výše uvedené realitní kanceláře je výborný. Jsem rád, že jsem se o daných nemovitostech konečně něco dozvěděl i od makléře, než od majitelů, jak je zvykem v jiných kancelářích zabývající se realitní činností. Ale samozřejmě výstup je o makléřích, ne o realitní kanceláři jako takové. Takže se tímhle nebudu zaobírat. Rád bych však diskuzi rozvedl na téma smlouvy. Myslím si, že jsem poměrně inteligentní a vysoko postavený člověk a hlavně podnikatel. Takže mě samozřejmě člověk neobalamutí a nepouštím se do něčeho nevýhodného a už na oko problematického a nejasného. Abych reagoval jasně a stručně, realitní kancelář Coloseum, je členem Hospodářské komory. Kdo neví co je to za společnot, vyhledejte si informace na internetu. Členem se může stát jen solidní firma, nikoliv podvodníci s kostlivci ve smlouvách. Členství si žádné neplatí, komora si své členy vybírá podle přísných kritérií a členství není trvalé, společnost může být vyřazena. Takže abych to zkrátil, na jižní moravě je okolo 900 realitních společností, a pouze 4 realitní kanceláře jsou řádnými členy a Coloseum je jednou z nich. Tak podle mě tohle už mluví za vše. Pro mě jedna z priorit, proč jsem se rozhodl kupovat nemovitot přes Coloseum a to podotýkám, za nemalé peníze. Takže, pane Lukáši, až budete vlastnit podnik a budete podnikat se službami, tak mi pak dejte vedět, jak firmu vedete a hlavně jakým způsobem uzavíráte s dodavatelem nebo odběratelem smlouvy a co v těch smlouvám máte. Jelikož v dnešní době a k chování dnešních lidí, je potřeba opatrnost a jistá dávka mantinelů (pokut), protože kdyby nebylo pokut, lidé by si dělali co chtěli a vy by jste musel vyhlásit bankrot. Takže závěrem bych chtěl napsat, že moje spolupráce s realitní kanceláří Coloseum byla více než uspokojující a krom koupi, jsem už přes ně i řešil prodej a mohu tedy porovnat obě strany a nemám co bych vytkl. Smlouvy mají jistou logiku a jsou vyvážené. Advokátní kancelář Zrůstel, Lůdl a partneři v.o.s. jsou jedna z top advokátních kanceláří v Brně, řešil jsem s nimi kdysy osobní věci a když jsem se dozvěděl, že i tahle realitní společnost s nimi spolupracuje, odpadla ze mě nejedna starost. Za mě DOPORUČUJI ! S pozdravem a přáním hezkého dne R.V.
“jste očividně realitní makléř jiné společnosti”
Makléř jiné společnosti rozhodně nejsem, žádné tady reklamu nedělám. Já jenom popisuju jak se Coloseum reality chová a jaké nevýhodné smlouvy nabízí.
“realitní kancelář Coloseum, je členem Hospodářské komory”
To že je členem HK je sice hezké, ale špatné chování jejich makléřů je pro mě důležitější.
” je potřeba opatrnost a jistá dávka mantinelů (pokut)”
Jistá dávka opatrnosti je určitě potřeba, proto jsem s Coloseum reality žádnou smlouvu neuzavřel, stejně jako mnozí další diskutující. Podepsat smlouvu na ulici a uvázat se ke statisícové pokutě, to bych musel být pitomec.
“Smlouvy mají jistou logiku a jsou vyvážené.”
Ano, jejich logika je zajistit za všech okolností provizi Coloseum reality. Vyvážené rozhodně nejsou. A že si jednou nechali napsat smlouvy u advokáta, když je pak odmitají jakkoliv měnit, je mi taky k ničemu. A jestli nejsou schopní zařídit kupní smlouvu, protože si jeden(jen jeden!) jejich právník vzal dovolenou, tak jsou ještě tragičtější než jsem si myslel. Okazuji se na příspěvek Davida z 16.8.2014 Jsem čím dal raději, že jsem s nimi žádnou smlouvu neuzavřel.
Pane Lukáši, nevím co více bych vám měl napsat. Jednou si stěžujete na provize, jednou na smlouvy, poté zase na špatné chování makléře a postupně si přidáváte ostatní. Už tohle je mi poněkud zavádějící. Jde vidět, že jste si asi popletl realitní kancelář, protože Coloseum nepodepisuje smlouvy na ulici, krom té o prohlídce, ale ta je logická a k ničemu se v ní člověk nezavazuje, samozřejmě myslím poctivého člověka. Dále budu apelovat na to, že až si založíte svůj podnik se službami, tak mi dejte vědět, jaké postupy budete mít. Dnes se i pošta platí předem, pokud si nezvolíte jinou placenou variantu. Taktéž to chodí i u realitních kanceláří. Ale u Colosea jste měl jistě možnost výběru, tak jako já. Složit provizi v hotovosti předem, nebo na směnku, která by se vyplatila až z úschovy. Co se týče vašeho dalšího hodnocení ohledně pana advokáta, vy jste asi nebyl na dovolené, že? A to, jak to má kancelář s advokátmi domluvené, je jejich věc, normální člověk se přece nebude zlobit, když druhý jede na dovolenou. Přijdete mi absolutně zaslepený. Ale každý máme možnost volby, já si zvolil 2x kvalitu a stálo to za to, pokud vy jste zvolil jinak, měl jste očividně štěstí, že jste nepřišel o peníze nebo o nemovitost. Ještě mi přijde zvláštní jak pořád mluvíte a všude vidíte pokuty. Joo jestli jste plánoval podvod, tak se vám pak nedivím, proč se na Coloseum zlobíte. Ale upřímně vás lituji, ony pokuty jsou i u energetických společností, u operátorů, prostě všude. To si doma nesvítíte, nebo netelefonujete zkrze obav z pokut?
I went and checked out what you did with your students. That was a really good idea; both your students and Noona would have loved it. How did the food taste?@I like Sharing Videos Ha;17#82n&dt realised there is so many video sites. Thanks for telling me about your site. Will definitely check it out in more detail.
Pane Lukáši, možná jste si měl všechno udělat sám, když jste tak šikovný a na realitku se vůbec neobracet. Na žádnou! Měl jste prostě obcházet stovky nemovitostí a u všech se ptát, jestli je k dispozici a až by se vám nějaká líbila a byla dokonce k dispozici, o tu se pak zajímat. Já přes coloseum nemovitosti pronajímal byt a co se jednání týče, bylo to úplně bez problémů. Snad provize se platí za to zprostředkování, ne?
Tak určitě, taky si myslím, že nejlepší je se na realitku vůbec neobracet a zařídit pronájem sám:)
Na pronájmu není nic těžkého, když jsem potřeboval pronájem tam jsem bez problému na webu našel, a tu provizi jsem vůbec platit nemusel:) Na to nemusím být vůbec šikovný, stačí nebýt líný.
A bez*ealitky.cz určitě berou menší provizi než jeden měsíční nájem, jak je u realitek obvyklé.
Co pro vás je zcela bez problému pro jiného bez problému být nemusí. Pokud někdo internet používat neumí a nemovitost prodat hodlá, pak jsou pro něho realitní kanceláře nejlepší volba. U realitní kanceláře díky smlouvě máte jistotu, že vás nikdo neokrade, některé smlouvy psané soukromníky mohou být pofidérní. Já osobně kdybych nemovitost kupoval, tak bych chtěl mít sakra jistotu, že celá koupě proběhne bez problému, protože u nemovitostí se nejedná o malé částky. Pokud mi RK zajístí, že průběh jednání bude bezproblémový, pak je pro mě RK jasná volba.
I read your post and wished I’d wretitn it
Spolupracoval jsem s RK coloseum při hledání nájemníků pro byt, spolupráce zcela bez problémů a já mohu jen doporučit.
Minulý rok jsem sháněl nájemníky pro svůj byt v Brně-Líšni, který jsme rekonstruovali v roce 2010, protože jsem se s přítelkyní stěhoval do Olomouce. Původně jsme měli prodej řešit s realitní kanceláří REMAX, kde nám vůbec nevyhověli, obrátil jsem se proto na RK jinou, konkrétně Coloseum.
Jednala se mnou paní makléřka Dojčáková, která měla velmi vlídný přístup. Domluvili jsme se na věcech, které se pronájmu nemovitostí týkají, vstupní ceny, koho bych chtěl do bytu, zda mladší, než starší lidi, pár, jednotlivce. Paní Dojčáková mi zodpověděla prakticky všechny dotazy přímo na místě, aniž by se musela někoho ptát, nebo odpověď hledat, byť jsem se ji snažil nachytat a pronájem si co nejvíce pojistit, což mě přesvědčilo o tom, že práci rozumí. Navíc jednala zcela zpříma a nesnažila se z ničeho vykrucovat. Pokud něco nešlo, řekla, že to nejde a nemazala mi med kolem huby, jenom abych přes ně byt nabízel.
Se samotným procesem hledání nájemníků jsem byl velmi spokojený, protože proběhl velmi rychle. Paní Dojčáková mi říkala, že jim tehdy zrovna přišel nový klient, rodina Pacových, která v Líšní hledá větší byt, takže se pravděpodobně povede byt pronajmout. S novými nájemníky jsme řešili stěhování již za 14 dní od mého prvního jednání s paní Dojčákovou.
Kromě toho, že jsem byl spokojen s makléřkou, velká spokojenost byla i s nájemníky, kteří byt stále obývají. S panem Pacem jsem se asi před třemi měsíci bavil, jak jsou spokojení a říkal, že se jim byt moc líbí, pravděpodobně jim ho tedy budu prodávat celý, jakožto v Brně byt nepotřebuji. Pokud se domluvíme, určitě bude prodej probíhat opět přes RK coloseum.
Za mě maximální spokojenost, přímé a velmi rychlé jednání, vše ohledně smluv vysvětleno.
Jarek
S manzelem jsme kupovali byt pres Coloseum Nemovitosti, a byli jsme velmi spokojeni se sluzbou. Makler se o nas ve vsem postaral, rikal, ze muzeme zavolat vzdy, kdyby jsme neco potrebovali a nakupu bytu rozumel.
Predtim jsem s Coloseum Nemivosti zkusenosti nemela ale spolupracovali jsme s nimi protoze v inzerci meli byt, ktery se nam libil.
Doporucujeme, Marie a Petr Vagurovi
Má zkušenost s RK Coloseum Nemovitostí je uplně tragická, domluvil jsem se s maklléřkou na prohlídce nemovitosti. Na parkovišti ještě před samotnou prohlídkou se mně snažila se slovy “jde jen o formalitu” podstrčit k podpisu ZAVAZUJICI formulář s mými údaji k tomu, že k nákupu nemovitosti pouze a výhradně použiju pouze RK Coloseum Nemovitosti. Tuto nemovitost totiž jako 90% jiných nabízí zároven s jinými realitkami.
Když jsem se začetl do podmínek a řekl makléřce, že dozajista nejde jen o formalitu, tka mně bylo odvětěno, že FAKT jde a že to je jen pro jejich evidenci – to určitě, oproti mému podpisu!
Takže aniž bych vůbec nemovitost viděl, aniž bych vůbec získal jakoukoli informaci než tu co byla uvedena na webu, tak na parkovišti po pozdravu “brý den” od makléřky mně tlačili do podpisu něčeho co předem k něčemu zavazuje.
Vyloženě se paní makléřka ze mně snažila dělat blbce, který si nepřečte podmínky co podepisuje.
Dávejte si na ně pozor, nedoporučuji je k jakékoliv spolupráci!
Samozřejmně jsem ji poslal do patřičných mezí a odjel pryč…radši jinde než takto.
Ahoj, vracím se zpátky k tomuto webu, který jsem pročítal asi půl roku zpátky, když jsem hodlal prodávat dům po rodičích kousek od Blanska a který jsem nakonec prodal právě přes RK Coloseum a jsem docela překvapený negativními reakcemi některých lidí.
Původně jsem chtěl prodávat přes REMAX, ale srazili cenu na tak příšerně nízkou cenu, asi aby dům prodali, že jsem s nimi spolupráci odmítl, protože to je asi 10 let zpátky, co jsme na domě opravovali okna, dělala se nová fasáda, zateplení a cena mi přišla velmi neadekvátní.
Protože jsem v Blansku párkrát jel kolem pobočky právě Colosea, rozhodl jsem se tam zastavit. Narozdíl od REMAXu netlačili na extrémně nízkou cenu, ale upozornili mně, že prodej může být problémový.
Jako osobní makléř mi byl přidělen pan Šaman, s nímž jsem řešil vše, co jsem řešit musel, který se mnou nemovitost prohlédl, který se mnou následně řešil exkluzivní smlouvu – abych byl upřímný, s těmi pokutami kdyby mi přišel nějaký zájemce a já neprodal nemovitost přes ně jsem spokojený vůbec nebyl, ale co jsem se díval, podobné sankce jsou bohužel u všech realitních kanceláří a jinde bych si nepomohl. S panem Šamanem jsme se domluvili, že exkluzivku dáme na tři měsíce a pak uvidíme, bohužel během tří měsíců se nemovitost udat nepovedlo, ale přišli 4 potenciální zájemci.
S panem Šamanem jsem se nakonec domluvil, že exkluzivní smlouvu podepíši ještě na 3 měsíce znovu. Ptal jsem se, co se stane, když ani během následujících 3 měsíců nikdo nemovitost nekoupí, zda budu něco platit, kdybych chtěl sehnat zájemce někde jinde a za to poplatky žádné nejsou. Smlouvu jsem tedy měl na další 3 měsíce, během nichž přišli 2 zájemci a dům je dnes již v rukách nových majitelů.
Jediné, co mě vadilo, že se prodej domu protáhl skoro na půl roku, ale nemyslím si, že na to má vliv realitka. Je možné, že u některé jiné realitky z těch 150, které tu v ČR máme, by se mi povedlo prodat dům už za 3 měsíce, je taky možné, že ne.
Každopádně minimálně z mé strany proběhl prodej docela bez problému a co jsem se bavil s novými majiteli domu, byli s jednáním Colosea z jejich (kupující) strany spokojení taky. Snad tomu pomohlo i mé charisma na osobních prohlídkách. Jsem úplně normální chlap, kterej když něco neví, tak se zeptá a když o něco má zájem zeptá se, jestli to tak jde udělat. Skoro ve všem mi u colosea vyhověli, podle mě je jednání velmi dobré. Za mě tak 1-.
Rád bych poděkoval RK koloseum za bezproblémovou asistenci při nákupu nemovitosti. Byla to moje první zkušenosti s nákupem i realitkami, zkušenost byla velmi pozitivní a pokud by byla taková i příště, klidně bych si ji zopakoval.
Daniel
Zdravím,
taktéž bych se chtěla podělit o výborné zkušenosti s realitní kanceláří Coloseum nemovitosti Vyškov.
Prodávala jsem byt na Vyškovsku, už dva měsíce jsem ho měla u realitní kanceláře Roturk a nejenom, že se nic nedělo, ale makléř,který je zároveň i majitel se mi za celé dva měsíce ani neozval a zároveň jsem byt měla i u M&M realit a tam snad všichni mají dovolenou a neberou ani telefony, takže taky nic.Naštěstí si mě našla slečna Kuželová z Colosea.
Po návštěvě slečny Kuželové, která byla velice příjemná a upřímná, jsem se rozhodla pro změnu. Dala jsem tedy byt do jejich rukou. A začali se dít věci.
Jak řekla na začátku, tak se se pak skutečně stalo, neustále se mnou byla v kontaktu. Přivedla dva lidi na prohlídku a hned prvnímu byt prodala a to pouze za 2 DNY od kdy jsem ji podepsala smlouvu. Podotýkám byt prodala za cenu jakou jsem chtěla ( cena však i podle slov slečny Kuželové byla v pořádku). No a pak se věci dotáhli do konce jako kupní smlouvy atd. Kde jsem byla ušetřena nějakého vyřizování, lítání po úřadech atd. Peníze jsem měla hned po přepisu na katastru a teď spokojeně užívám penízek 🙂
Za mě realitní kancelář COLOSEUM NEMOVITOSTI VŘELE DOPORUČUJI 😉 Hlavně tedy slečnu Kuželovou, která mi rychlým prodejem vytřela zrak. Slečno Kuželová, pokud tohle někdy budete číst, tak vám ještě jednou moc a moc děkuji a přeji vám, aby jste měla hodnější klienty, než jsem byla já 🙂
A ostatním realitním kancelářím přeji, aby skončili už teď, protože nesaháte Coloseu ani po paty a makléřům jiných realitek přeji, aby šli zavčasu do Colosea se naučit prodávat nemovitosti.
Krásný den všem
– See more at: http://www.mojezkusenosti.cz/realitni-kancelare/coloseum-nemovitosti#sthash.p3u1ByXl.dpuf
Dnes v Blansku, jsem se dostavil jako kupující na prohlídku bytu k prodávajícímu, zprostředkovaně přes RK Coloseum. Protože bydlím blízko nabízeného bytu, měl jsem již znalosti o stavu nemovitosti, ve které se byt nacházel. Hned po prohlídce bytu jsem projevil zájem o koupi s dotazem na podmínky prodeje. Ze strany majitele bytu nebyl žádný problém (i když pán majitel byl už jen figurkou ve spáru RK, protože měl s nimi podepsanou smlouvu o exkluzivitě). Po mém dotazu k realitnímu makléři, jaké služby jsou zahrnuty v jejich nemalé provizi jsem dostal přednášku o tom za co platím. Což bylo v pořádku. Po otázce, kdy má být provize uhrazena, jsem se zděšením zjistil, že v den podpisu rezervační smlouvy (hotově nebo +/- den na převod peněz), ale vždy před uskutečněním obchodu. S touto skutečností jsem nesouhlasil a navrhl řešení uhrazení provize z peněz v úschově po přepisu nemovitosti v katastru nemovitostí. Tento postup byl pro makléře nepřípustný a po dalším vyjednávání mně makléř nabídnul možnost směnky, kdy lze hotovost uhradit k pozdějšímu datu. Nějak mi zapomněl sdělit informaci, že si RK za tento postup účtuje “malý” administrativní poplatek, a to ve výši 10 000 Kč (To mi sdělil, až po přímé otázce). Po překousnutí dané skutečnosti jsem se přece jen rozhodl byt koupit a přistoupilo s k jednání možného podpisu kupní smlouvy, již následující týden. Upřesňuji, že jak ze strany prodávajícího, tak z mé nebyl problém, protože jsem hodlal nemovitost platit hotově. Nicméně se ukázalo, že za tak tučnou provizi (87 000 Kč s DPH) není RK schopna tak rychle kupní smlouvu vyhotovit, protože má jejich smluvní právník dovolenou. Moje žádost o jiného či zastupujícího právníka byla odmítnuta – nebudou si přece krátit provizi najímáním jiného právníka. To mě dorazilo a makléře jsem vyprovodil.
Sečteno podtrženo: společnost má pevně nastavená pravidla, přes která nejde vlak a jakákoliv změna či ústupek jsou vyloučeny, nebo za ně řádně zaplatíte. Chovají se podle pravidla: Ber nebo běž! Rezervační smlouvu u nich není možné žádným způsobem upravit, což je bezohledné. Z přístupu RK Coloseum jsem zklamán. Na prvním místě mají provizi.
Dobrý den,
musím s Vámi souhlasit ve všem. Mám velice negativní zkušenosti s RK Coloseum v Blansku.
Pan Novotný je dobrý makléř, musí se mu hlavně nechat, jak umí vše okecat a to na několik minut. Pořád se ohání nových občanských zákoníkem. V ceně za provizi je i právní servis. Bylo mi vysvětleno, že po dobu 5 let mi bude zajištěn bezplatný právní servis, co se týče kupované nemovitosti. To je jako bonus oproti ostatním RK a je to dle občanského zákoníku! Je to všechno podvod. Když jsem něco potřebovala řešit ohledně nemovitosti a využít právní servis po prodeji, tak pan Novotný vše okecává a s právníkem mi schůzku nedomluví. A o paní manažerce Sedláčkové nebudu ani mluvit. Závěr: Nic od nich nekupovat a nic neprodávat přes jejich RK!
Jak někdo psal, dokud s Vámi chtějí udělat obchod, tak komunikují a pak už ne!
Podvodníci, ulhanci a zavislaci na penězích z provizi, pak se na vas totálně vyserou. Zakázat jim podnikání, poslem brzo cojku pro styl jejich zvláštního obchodu, nedoporučuji ani omylem.
Pres tuto realitni kancelar NEDOPORUCUJI kupovat nic!
Mela jsem nedavno prohlidku bytu o ktery jsem mela velky zajem. Rikala jsem,ze potrebuji videt byt jeste ten den protoze odjizdim do zahranici a je velmi pravdepodobne,ze podepisem smlouvu o koupi nasledujici den,pokud se nam bude byt zamlouvat. “Realitni maklerku”Jedlickovou jsem musela velice dlouho premlouvat,aby vubec prijela,pricemz se mi do telefonu snazila nemovitost pohanet,aby nemusela jezdit a ja si to rozmyslela.Pri nabidnuti nizsi ceny nebyla ochotna zavolat majiteli,jestli s cenou souhlasi,provizi chtela samozrejme hned nasledujici den v hotovosti. Chovani absolutne arogantni,po celou prohlidku,jak kdyby jsme ji zadali o pujcku penez a ne nabizeni penez.Pri odchodu a louceni se s nami rozloucila slovy:” Vedela jsem,ze nestalo za to sem jezdit” jsem mela jasno,ze tuto realitky NIKDY.
Dlouho přemýšlím ,jestli reagovat na referenci p. Evi. Klientka dopoledne zavolala s tím přijedte koupím byt,který nabízíte.Měla jsem naplanované prohlídky s klienty a prohlídku s ní jsem mohla uskutečnit pouze přesunutím domluvených klientu na jiný termín. Dala jsem p. Evě přednost a předpokládala,že má hotovost na koupi bytu,když ve čtvrtek chce prohlídku s tím ,že v pátek koupí a v pondělí odlétá do Anglie z které neví kdy se vrátí. Paní chtěla koupit byt na hypotéku,těžce realizovatelné za den i kdyby měla hotovost natož za těchto podmínek a ještě bez jakékoliv rezervace. Jako dukaz jejího zájmu mi měl volat její hypoteční poradce ,který jí udajně hypotéku vyřídí, asi také bez její přitomnosti.Volat o slevu majiteli,kterou klientka požadovala bylo bezpředmětné ,týden předtím klient nabídl o 50 tisíc víc než p. Eva a nesouhlasil. Cena bytu byla i tak velmi zajímavá a prodala jsem mu jej o měsíc později za peníze ,které požadoval,takže ke spokojenosti všech. Krásné Vánoce všem přeje arogantní makléřka
Dívat se na fotografie téhle RK je čirá zoufalost. Pokud nemovitost nevypadá nejlépe, tak se udělá pár fotek zevnitř. Dvě místnosti se nafotí z několik úhlů a pár detailů postele či kuchyňského stolu ( opravdu každého zajímá starý odřený stůl, který by jako první putoval do kontejneru ). Tak se lákají klienti k prohlídce. I školák s mobilem v ruce by to zvládl lépe. Motto : však někoho na místě zlomíme, mě připadne nejvýstižnější. Tenhle přístup samozřejmě o něčem svědčí.
Petr Uhlíř.
Dost mě překvapilo, že posuzujete kvalitu firmy na základě jejich fotografií, tedy produktu, který s jejich primárně nabízenou službou (pomoc při nákupu/prodeje, resp. pronájmů, nemovitosti) nemá nic společného. Pokud vás zajímají hezké fotografie, pak je asi lepší se podívat na portfolia profesionálních fotografů a ne porovnávat fotky realitních kanceláří. Pohybuji se v podnikatelské sféře a vím, jak je dnes těžké udržet si určitý standard. Třebaže dodané fotky na inzertních serverech nejsou vždy úplně ideální, já jsem byl se službami Colosea nadmíru spokojený a musím uznat, že standard jejich služeb je dost vysoký na to, aby člověka oslovil. Velice přímý přístup dvou makléřů, kteří se mnou jménem společnosti při koupi nemovitosti jednali, že jednali příjemně bych snad mohl opominout, ale hlavně jednali profesionálně. Na sjednané schůzky nepřijeli ani jednou pozdě (čehož si velice cením), a z jejich jednání bylo poznat, že se snaží především vyjít klientovi, tedy mně, vstříc. Jsem časově docela vytížený člověk a byl jsem rád, že se jednání obešlo bez zbytečných keců kolem – chtěl jsem něco vědět, bylo mi odpovězeno. Makléř něco nevěděl, řekl, že neví, informaci zjistil a zavolal mi nazpátek.
Otázka, Petře, je, jestli jste se nakonec nenechal zlomit i vy. Pro mě obrázky rozhodně nebyly rozhodující element, ale samotné jednání (tedy jak vy píšete “na místě) mě přesvědčilo o tom, že pořízení dané nemovitosti prostřednictvím této realitky rozhodně nebude přešlap. Já jsem byl s jednáním spokojený. Daniel
Rád bych se přidal se zkušeností s Coloseem, resp. s paní Jedličkovou z pobočky v Mor. Krumlově. S jednáním s ní mám totiž zásadně odlišnou zkušenost.
V loňském roce jsem jejím prostřednictvím kupoval byt pro rodiče a při té příležitosti ji zároveň požádal i o prodej bytu starého. Vše šlo hladce, rychle, jednání paní Jedličkové bylo vždy vstřícné a ochotné, často nadstandardně, s ohledem na to, že prodej daného bytu nebyl díky různým okolnostem zrovna jednoduchý.
Nejhorší je srážka s blbcem což Lukáš evidentne je .
Nějaký argument máte? Nebo to byl jenom výkřik do tmy?
Lidé, kteří obhajují RK coloseum buď měli velké štěsti nebo nečetli nic co podepsali, smlouva o prohlídce bytu – dle mě nechutná záležitost ale ok, RK se snaží si zajistit své klienty , ani se neobtěžovali nám dát druhý originál, rezervační smlouva – nechtěli nám ji dát předem po důrazném upozornění nám ji zaslali, to že je smlouva jednostranná pouze pro Rk plná sankcí a pokut se tady psalo, nikde ve smlouvě nefiguruje, že Vám blokují další prodej toho bytu, což je dle mého smysl rezervační smlouvy, my máme termíny , oni mají dobu neurčitou a mohla ybch pokračovat dále a dále. Myslím že smysl takovéto diskuze je o tom, aby si lidé dávali pozor a ne házeli na někoho špínu. Na můj dotaz jestli nám ukáží smlouvu s majitelem mi bylo odpovězeno, že je to jejich osobní věc – rozhodně není, no a tak jsme se rozhodli nespolupracovat s touto RK – a dobrě jsme udělali – informace od prodávajících jsou následující – nemají s RK žádný smluvní vztah – takže rezervační smouva by nám byla k ničemu a ovzali by nám cca 70.000 i více dle pokut a navíc nám řekli, že uvedená cena je bez provize a majitelům řekli, že je s provizí – tudiž dostat dvakrát provizi je dle mého názoru neskutečná prasárna a já podávám podnět pro řešení tohoto případu na českou obchodní inspekci
Nase zkusenost s RK Coloseum ze strany kupujicich vicemene podobna, jako popisuji ostatni viz vyse. Do te doby, nez se rozhodnete o koupi/nekoupi je RK preochotna. Radi s vami kamkoli i nekolikrat zajedou, vysvetli, ukazou. Jakmile kyvnete, dostanete se do mleciho stroje, sestavajici ze dvou slov – ZAPLAT a HNED. Proste zaplat a nad necim nepremyslej, necti smlouvu, nic neres. Spolecnost nam stejne jako ostatnim odmitla poskytnout k procteni rezervacni smlouvu. Tu jsme si pod urcitym tlakem vymohli… A pak nam prechazel zrak. Nejen, ze je cislovani clanku smlouvy spatne, nektere body smlouvy se odvolavaji na neexistujici clanky a dalsi diletantske chyby, kterych by se nedopustil ani student primy gymnazia. RK nam take pred vypracovanim smlouvy slibila uvest do rezervacni smlouvy urcite veci, ktere v elaboratu rozhodne nebyly. Po diskuzi s maklerem mi bylo sdeleno, ze smlouvu prepracoval sam a v rychlosti pred odjezdem na dovolenou asi zapomnel. Na to proc do smlouvy uvedl kupni cenu nemovitosti o 50 000 vyssi a spatne vypoctenou rezervacni jistinu nebyl schopen odpovedet, jelikoz blablabla, dvakraat jsem to kontroloval, nepovazuji za odpoved. Asi vitr, Machale… A to tvrdil, ze vsechny smlouvy jsou vypracovany pravni kancelari. Jeste jeden bod nas velmi pobavil, a to tvrzeni, ze po zaplaceni jistiny mame realitku informovat o prubehu dalsich udalosti a podpisu kupni smlouvy. Zdalo se mi, ze je to prace RK dovest obchod do zdarneho konce. Dali jsme realitce jeste jednu sanci, pozadali o prepracovani a zapracovani bodu, ktere jsme zadali uz predtim. RK nam samozrejme vysla vstric, slibila vsechno co se dalo, pomalu by porucila i vetru desti. Ale ouha, smlouvu uz nam dopredu pred podpisem neposkytne. Asi abychom tam hnidopissky nehledali opet dalsi podrazy, kterych je RK plna. Posledni kapkou byla podruhe spatne spocitana rezervacni jistina, shodou okolnosti opet o dva tisice vyssi. Zaloha ze zalohy??? Nevim… O tom, ze mi realitak lhal i v tom, ze soucasne pro nas pracujici hypotecni maklerka uz v GPF nepracuje, i kdyz to nebyla pravda pomlcim. Po techto zkusenostech jsme zazadali o snizeni jistiny, jelikoz sluzby v ni zahrnute opravdu neexitovaly (pravni servis atd.). RK nesouhlasila, takze jsme se s diky rozloucili a uz nikdy vice se snad nesetkame, i kdyz domecek byl prenadherne a velmi me to mrzi kvuli vic nez sympatickym majitelum. Coloseum nedoporucuji ani svemu nejhorsimu nepriteli, urcite najdete i lepsi na trhu.
Jak si čtu většinu těch poznámek taky na tuhle realitku tak mě přijde, že si tu stěžují vesměs lidé, kteří to tak nějak chtěli ojebat a nepodařilo se jim to a tady si napravují svoje pošramocený ego .o)
Moje zkušenosti s firmou COLOSEUM NEMOVITOSTÍ – jen ty NEJHORŠÍ. Chtěla jsem přes uvedenou firmu zakoupit nemovitost. V katastru nemovitostí zapsána jako dům k bydlení, ve skutečnosti bývalá hospoda. V inzerátu bylo uvedeno – FINANCOVÁNÍ ZAJISTÍME! Finanční poradkyně z GEPARD FINANCE ze mě vytáhla všechny osobní údaje, daňová přiznání a tvrdila, že nebude žádný problém se získáním hypotéky, prý jí to vychází zeleně u několika hypotečních ústavů. Proto jsem podepsala předběžnou rezervaci a složila zálohu. Pak to začalo. První banka nevyšla, dodnes nevím proč, druhá měla podmínky, na které nebylo možno přistoupit a třetí, na doporučení odhadce, na tento typ vůbec nepůjčuje. Prý bych vyhodila peníze za odhad a vyhodnocení úvěru oknem a stejně bych nic nedostala. Chtěla jsme tedy vrátit peníze za složenou zálohu, jelikož nesplnili podmínky a nezajistili financování. Odpověděli mi, že musím osobně do real.kanceláře COLOSEUM. Tam mi pod nos strčili Dohodu o narovnání. Domnívala jsem se, že se tato Dohoda týká vrácení peněz! OUHA. DALŠÍ PROBLÉM! V té dohodě stálo, že se peněz zříkám a budou použity jako smluvní pokuta.
Nezdá se Vám to jako praktika hodná ŠMEJDŮ?!!
Mě rozhodně ano a proto všemi prostředky Vás před touto společností DŮRAZNĚ VARUJI!!!!!!!!!!!
Kupovala jsem přes Coloseum ve Vyškově s paní Kuželovou a naprostá spokojenost. Četla jsem si tu pár komentářů a jsem z toho zmatená. Já neplatila provizi předem, pouze její zálohu. Až podpisem kupních smluv se záloha stala provizí.
Smlouva o prohlídce mi přišla logická, je to přece jenom jejich práce a obcházet by se neměli. A s rezervační a kupní smlouvou jsem neměla žádné problémy a to jsem u podpisu měla i svou kamarádku advokátku. Vše pak proběhlo jak říkala paní Kuželová a pan advokát, který řešil kupní smlouvy.
Za mě obrovská spokojenost a mohu jen doporučit 🙂
Správa nemovitostí Praha- ceník:
http://www.spravabd.cz/nase-sluzby-a-cenik
Dobrý večer,
rádi bychom moc poděkovali realitní makléřce Michaele Kuželové z RK Coloseum nemovitosti, pobočka Vyškov. Při prodeji našeho domku jsme se díky naším předchozím negativním zkušenostem s realitními makléři nejdříve rozhodli, že domek prodáme vlastními silami, bez asistence jakékoliv realitky. Brzy se to však ukázalo jako nereálné, proto jsme začali vybírat realitní kancelář. Rozhodující při našem výběru byly recenze jiných prodávajících a kupujících na internetu i na stránkách realitní kanceláře Coloseum nemovitosti.
Slečna Kuželová je opravdový profesionál, k nám jako klientům přistupovala s pochopením i respektem a věnovala nám vždy tolik času, kolik bylo třeba. Celý prodej řídila sama, takže celá situace pro nás nebyla nijak zvlášť zatěžující. Domek byl prodaný v podstatě ihned – po prvním prohlídkovém dni. Původně jsme se dost obávali přistoupit na uzavření exkluzivní smlouvy na prodej domu, ale Slečna Kuželová nás svými argumenty přesvědčila, že je to nejlepší možný způsob prodeje. Velmi záhy se ukázalo, že měla pravdu.
Na závěr bych chtěla říct, že se u nás slečně Kuželové významně podařilo napravit “reputaci” realitních makléřů, protože jsme si díky ní uvědomili, že vše je opravdu jen o lidech a jejich přístupu.
Přejeme slečně Kuželové mnoho dalších úspěchů v jejím pracovním i osobním životě.
S díky manželé Hrabovští, Slavkov
Musím přidat varování před praktikami RK Coloseum, stejně jako většina zde uveřejněných komentářů. (Kladné komentáře opravdu vypadají, jako by je psali sami lidé z Colosea, Jinak nevím, jak si vysvětlit, proč by obyčejně spokojený zákazník, který dostal, co po právu očekával, trávil tolik času, aby zde vedl zdlouhavou diskuzi a tak náruživě obhajoval firmu. Navíc tyto komentáře mají nápadně podobné formulace a shodnou větnou stavbu.)
Uvedu jen stručně nejnápadnější nepříjemnosti a rizika “spolupráce” s RK Coloseum, protože většina z nich zde byla již vícekrát zmiňovaná:
Nepříjemný přístup makléřů, neserióznost, zavádějící informace až výmysly a lhaní.
Nátlak na podepsání smlouvy o prohlídce. Nevidím žádný problém v tom podepsat prohlídku (kvůli neobcházení zprostředkování realitkou), ale vyžadovat podepsání takovéto “smlouvy” se sankceni a divnými formulacemi, navíc bez předchozího upozornění a těsně před prohlídkou, je opravdu velmi podivný a nepříjemný způsob, se kterým jsem se ještě nesetkal.
Neochota seriózně a účinně vyřizovat jakékoli jiné věci ohledně koupě než jen složení rezervační zálohy. Jednání založené pouze na tvrzeních bez jakýchkoli písemných dokladů.
Velmi nevýhodná a riziková rezervační smlouva.
Rezervaci jste nuceni složit přímo na účet RK. Jedná se o platbu služeb, které nejsou nikde specifikovány, a to předem. V případě nedokončení prodeje nebo koupě, při podpisu takovéto rezervační smlouvy a složení zálohy, bych nedoufal ve vrácení peněz.
Je pro mě nepochopitelné, jak může být takováto firma členem Hospodářské komory.
Musím upozornit na nepříjemnou zkušennost s jednáním RK Coloseum a dát tak zapravdu většině přispěvatelů zde.
Konkrétně se jedná o nabídku této nemovitosti:
http://www.coloseumreality.cz/prodej-rodinne-domy-trebarov-okres-svitavy-trebarov-rd-3-1-5036-m2-dum-statek-zahrada-11150/
Vše nás již stálo dost času, úsilí i peněz a tak se omezím jen na strohý popis. Snad pomůže předejít zklamání nebo i újmě někoho dalšího.
Když jsme se po trochu zvláštních domluvách a peripetiích rozhodli, že o tuto nemovitost – statek, zemědělskou usedlost Třebařov č.p. 119 – máme zájem, následovaly natolik vážné překážky, že jsme museli od koupi upustit. Naštěstí nás to stálo méně než celou provizi RK, o kterou bychom téměř jistě při takovémto jednání přišli.
– Nejprve jsme byli přesvědčováni, že rezervační smlouvu nelze poslat mailem, takže se máme dostavit osobně z Prahy do Blanska, abychom si ji mohli vyzvednout, resp. podepsat na místě! (Opakovaně jsme se od makléře dovídali, že můžeme přijet klidně s deseti právníky a naopak oni smlouvu nemohou poslat, aby ji snad někdo neokopíroval..)
– Nakonec nám přeci jen smlouvu poslali. Když jsme ji nechali posoudit právníkem, zjistili jsme, že pro daný případ je tato smlouva v podstatě nepoužitelná, nám neposkytuje jakékoli záruky, že nemovitost koupíme, že bude vyčištěna od závazků na ní váznoucích (asi 8 stran exekucí na LV) a v případě neúspěchu že dostaneme zpět provizi. RK se jako zprostředkovatel zavazuje pouze k tomu, že “umožní uzavření smlouvy o koupi”. Naproti tomu zájemce je povinen okamžitě složit provizi v plné výši na účet RK.
– Protože jsme o nemovitost měli zájem, věnovali jsme další čas a úsilí tomu, abychom navrhli řešení v úpravě rezervační smlouvy tak, aby obsahovala přiměřenou dohodu obou stran. Jednalo se o věci, které jsou běžné – reálné termíny pro obě strany, – závazek RK, že zprostředkuje koupi nemovitosti, – zaplacení provize, stejně jako kupní ceny, do notářské nebo advokátní úschovy a jejich čerpání až po převodu vlastnictví nemovitosti a dokončení celého obchodu, – ustanovení plátce daně z prodeje nemovitosti, apod. Navíc zde bylo potřeba doplnit jednoznačný postup při vyčištění závazků na nemovitosti váznoucích (uspokojení věřitelů). Odpověď RK na navržené úpravy v jejich nepoužitelné smlouvě tak, abychom mohli dále pokročit v koupi nemovitosti, byla stručná a jednoznačně zamítavá; tedy “pokud nepřijmete naše podmínky, není možná jiná domluva”.
– Symbolické bylo, že zástupce RK se snažili vše vyřizovat telefonicky, padlo mnoho informací, které byly velmi podivné, vzájemně si odporovaly a dokonce byly i jednoznačně nepravdivé. Nedovedu si to vysvětlit jinak, než že jediným jejich zájmem je ústním přesvědčováním a nátlakem dosáhnout pouze zaplacení provize a nikoli zdárné dokončení prodeje, tedy dosti vysoké odměny (70tis. při ceně nem. 590tis.) za skoro žádnou práci (podání inzerátu, umožnění prohlídky a kopírování smluv) a žádné závazky!
Pro úplnost nakonec ještě uvedu, že neseriózní jednání začalo hned na počátku. Prohlídce předcházela složitější domluva – poprvé nám makléř při naší cestě z Prahy do Moravské Třebové zavolal ani ne hodinu před domluvenou prohlídkou, že nás dovnitř nemůže pustit a že na schůzku tedy ani nepřijede, podruhé jsem se domlouvali více jak týden dopředu, ale 3 dny před prohlídkou, jsme se dověděli, že makléř nemá k dispozici klíče a přístupnost do nemovitosti bude teprve zajišťovat. Když jsme se na prohlídku nakonec dostavili, byli jsme po pozdravu “požádáni” o podpis smlouvy o prohlídce a když ji nepodepíšeme, nemůžeme nemovitost vidět, a jeli bychom tedy z Prahy podruhé zbytečně. Dopředu nás o tom nikdo neinformoval, ve smlouvě byly věci, se kterými jsme nesouhlasili, ale makléř odmítl jakýkoli zásah do smlouvy s tím, že by byla neplatná (takových tvrzení, od té doby bylo stále více). Smlouva také obsahovala odkazy na paragrafy z NOZ, se kterými jsme měli být podle smlouvy předem seznámeni (k čemuž nedošlo) a podpisem to stvrdit.
Zkrátka mohu pouze doporučit držet se od této RK a specielně pak od této zadlužené nemovitosti co nejdále nebo být maximálně opatrný.
Pokud byste měli zájem o další informace, můžete se obrátit na mě mailem jdrbal[zavinac]atlas.cz
Tento komentar se zde nezobrazuje, proto jej pridavam znovu.
Musím upozornit na nepříjemnou zkušenost s jednáním RK Coloseum a dát tak zapravdu většině přispěvatelů zde.
Konkrétně se jedná o nabídku této nemovitosti:
http://www.coloseumreality.cz/prodej-rodinne-domy-trebarov-okres-svitavy-trebarov-rd-3-1-5036-m2-dum-statek-zahrada-11150/
Vše nás již stálo dost času, úsilí i peněz a tak se omezím jen na strohý popis. Snad pomůže předejít zklamání nebo i újmě někoho dalšího.
Když jsme se po trochu zvláštních domluvách a peripetiích rozhodli, že o tuto nemovitost – statek, zemědělskou usedlost Třebařov č.p. 119 – máme zájem, následovaly natolik vážné překážky, že jsme museli od koupi upustit. Naštěstí nás to stálo méně než celou provizi RK, o kterou bychom téměř jistě při takovémto jednání přišli.
– Nejprve jsme byli přesvědčováni, že rezervační smlouvu nelze poslat mailem, takže se máme dostavit osobně z Prahy do Blanska, abychom si ji mohli vyzvednout, resp. podepsat na místě! (Opakovaně jsme se od makléře dovídali, že můžeme přijet klidně s deseti právníky a naopak oni smlouvu nemohou poslat, aby ji snad někdo neokopíroval..)
– Nakonec nám přeci jen smlouvu poslali. Když jsme ji nechali posoudit právníkem, zjistili jsme, že pro daný případ je tato smlouva v podstatě nepoužitelná, nám neposkytuje jakékoli záruky, že nemovitost koupíme, že bude vyčištěna od závazků na ní váznoucích (asi 8 stran exekucí na LV) a v případě neúspěchu že dostaneme zpět provizi. RK se jako zprostředkovatel zavazuje pouze k tomu, že “umožní uzavření smlouvy o koupi”. Naproti tomu zájemce je povinen okamžitě složit provizi v plné výši na účet RK.
– Protože jsme o nemovitost měli zájem, věnovali jsme další čas a úsilí tomu, abychom navrhli řešení v úpravě rezervační smlouvy tak, aby obsahovala přiměřenou dohodu obou stran. Jednalo se o věci, které jsou běžné – reálné termíny pro obě strany, – závazek RK, že zprostředkuje koupi nemovitosti, – zaplacení provize, stejně jako kupní ceny, do notářské nebo advokátní úschovy a jejich čerpání až po převodu vlastnictví nemovitosti a dokončení celého obchodu, – ustanovení plátce daně z prodeje nemovitosti, apod. Navíc zde bylo potřeba doplnit jednoznačný postup při vyčištění závazků na nemovitosti váznoucích (uspokojení věřitelů). Odpověď RK na navržené úpravy v jejich nepoužitelné smlouvě tak, abychom mohli dále pokročit v koupi nemovitosti, byla stručná a jednoznačně zamítavá; tedy “pokud nepřijmete naše podmínky, není možná jiná domluva”.
– Symbolické bylo, že zástupce RK se snažili vše vyřizovat telefonicky, padlo mnoho informací, které byly velmi podivné, vzájemně si odporovaly a dokonce byly i jednoznačně nepravdivé. Nedovedu si to vysvětlit jinak, než že jediným jejich zájmem je ústním přesvědčováním a nátlakem dosáhnout pouze zaplacení provize a nikoli zdárné dokončení prodeje, tedy dosti vysoké odměny (70tis. při ceně nem. 590tis.) za skoro žádnou práci (podání inzerátu, umožnění prohlídky a kopírování smluv) a žádné závazky!
Pro úplnost nakonec ještě uvedu, že neseriózní jednání začalo hned na počátku. Prohlídce předcházela složitější domluva – poprvé nám makléř při naší cestě z Prahy do Moravské Třebové zavolal ani ne hodinu před domluvenou prohlídkou, že nás dovnitř nemůže pustit a že na schůzku tedy ani nepřijede, podruhé jsem se domlouvali více jak týden dopředu, ale 3 dny před prohlídkou, jsme se dověděli, že makléř nemá k dispozici klíče a přístupnost do nemovitosti bude teprve zajišťovat. Když jsme se na prohlídku nakonec dostavili, byli jsme po pozdravu “požádáni” o podpis smlouvy o prohlídce a když ji nepodepíšeme, nemůžeme nemovitost vidět, a jeli bychom tedy z Prahy podruhé zbytečně. Dopředu nás o tom nikdo neinformoval, ve smlouvě byly věci, se kterými jsme nesouhlasili, ale makléř odmítl jakýkoli zásah do smlouvy s tím, že by byla neplatná (takových tvrzení, od té doby bylo stále více). Smlouva také obsahovala odkazy na paragrafy z NOZ, se kterými jsme měli být podle smlouvy předem seznámeni (k čemuž nedošlo) a podpisem to stvrdit.
Zkrátka mohu pouze doporučit držet se od této RK a specielně pak od této zadlužené nemovitosti co nejdále nebo být maximálně opatrný.
Pokud byste měli zájem o další informace, můžete se obrátit na mě mailem jdrbal[zavinac]atlas.cz
No neřekl bych, že bychom měli v RK Col vyloženě negativní zkušenost. Hold tvrdí makléři a vyjednávači. Člověk nepotřebuje zas tak super podrobné znalosti, aby poznal kdy jde o peníze + spokojenost klienta a kdy jenom o peníze a v tom je rozdíl mezi realitkami. Jako je pravda, že jsme se k technickým podrobnostem ani nedostali (šlo o prodej nemovitosti – starší RD s pozemkem) takže těžko hodnotit. Ale není to vždy jenom o ceně, protože nakonec jsme si vybrali RK Pubec (http://www.pubec.cz), která zase o tolik lepší cenu nenabídla, ale všechno šlo tak nějak od začátku lépe (už stačilo jenom to, že makléřka prozradila, jaký bude postup, co se kam bude skládat a sama navrhla notářskou úschovu. To nás ve finále přesvědčilo.
Obecně mám s realitními makléři špatné zkušenosti, proto se jim snažím vyhnout.
Tak vidím že s RK Coloseum je pořád vše při starém, pořád stejná nechuť dávat rezervační smlouvy dopředu, nejasně formulované smlouvy a provize RK je pro ně pořád na prvním místě. No, snad aspoň někomu tahle pomohla nezačínat si s RK Coloseum jakýkoliv smluvní vztah nebo nedejbože obchod. Zvlášť když je všude tolik dalších RK, spolupracovat s touhle může jenom blázen.
Prosím, dejte si velmi pozor na tuto RK, zvlášť poslední věta “Zvlášť když je všude tolik dalších RK, spolupracovat s touhle může jenom blázen” je velmi pravdivá !! Píši z osobních zkušeností. Až s nimi budu mít po soudu, zvěřejním vše.
Není to nejlepší realitka, ale znám i horší…
Velmi neseriózní jednání ze strany makléře z Blanska. Prvně přijede na domluvenou schůzku pozdě, aniž by se telefonicky předem omluvil. Poté při podpisu smlouvy o prohlídce, na dotaz, co podepisuji sdělí, že se jedná o smlouvu s tím, že když při prohlídce dojde k úrazu, RK nám uhradí újmu – což samozřejmě není vůbec pravda, podepisuje se zákaz kontaktu majitele nemovitosti (na tohle není co dodat). Při prohlídce naprosté diletantství ze strany makléře, vychválil i křivou zeď. Jejich další úkony hraničí s nekalými praktikami, např. u prodávané nemovitosti sníží nabízené metry čtvereční, tím tedy dojde k poklesu ceny, ale samozřejmě to inzerují jako slevu. Na sreality a přímo stránkách společnosti jsou zcela jistě záměrné nesrovnalosti za účelem lepší prodejnosti nemovitosti!!!
No tak to teda pěkně koukám, co je to za šmejd realitku!!
A to jsem ještě asi před měsícem šla k nim na pohovor s tím, že bych chtěla s nimi spolupracovat. No ještě, že jsem si to včas rozmyslela. Prý při podpisu smlouvy nám zaplatíte nějakých 3700 a každý měsíc 1000,-. Už jen tohle se zdálo podivné. Seriozní RK tohle rozhodně nedělá. Děkuji vám všem za otevření očí :-).
RK Coloseum NEDOPORUČUJI pokud opravdu chcete prodat dům a ne jen přispět RK na provizích. Zprostředkovatelská smlouva je napsána tak, že už jen za zprostředkování zájemce (nemusí ani dojít k podpisu smlouvy!!!) zaplatíte VELKOU provizi – příbuzné napsali 7,5%!!! V textu byla vyčíslená částka za zprostředkování obchodu, ale navíc k tomu tyto procenta, které se tvářili, že je to “jen” pokuta za zmaření obchodu. To, že je to součást provize objevil (šikovně právnicky napsané) až náš právník, když už začali být s RK problémy. (Ano, bohužel jsme si to neohlídali včas). Našli nám zájemce, který si začal diktovat podmínky pro nás naprosto nepřijatelné, tak nám RK začala vyhrožovat pokutou za maření obchodu. Při telefonickém nebo osobním jednání byli vstřícní a vše najednou “nebyl problém”, slibovali, že vše urovnají. Ale když měli naši ústní dohodu potvrdit písemně (emailem), tak vše oddalovali, lhali do telefonu a posílali naprosto jiné odpovědi, které vždy končili výhrůžkou, že jí hrozí pokuta za maření obchodu. Nakonec, když zjistili (asi), že s pokutou neuspějí, tak s ní přestali komunikovat úplně a ukončili to tím, že po ní chtějí provizi 180 tis. za dohození (a věřím, že fingovaného) zájemce (ten co si diktoval podmínky). Ono je jednodušší než udělat svoji práci (najít pořádného kupce a mít spokojeného zákazníka), říct známému “pojď dělat jako zájemce, pak si to rozdělíme”. Celým jednáním s makléřem (u kterého jsme později zjistili, že má velké osobní dluhy) i s manažerkou se táhlo to, že pořád slibovali, ale písemně nic nepotvrdili,ani nedodali dokumenty na kterých se s příbuznou domluvili. Všechny smlouvy chtěli podepsat hned a na místě. Neskutečné jednání, jde jim jen o provizi,ale práci neodvedou. Doporučuji VYHNĚTE SE JIM OBLOUKEM!
Nedoporučuji.Chtějí dvojí provizi od kupujícího i prodávajícího,
kterou nazývají odměnou pro makléře v celkové výši 7,5 %,lžou a jejich právník nechce v kupní smlouvě cokoliv měnit nebo upravit.Při zástavním právu banky nejsou schopni zajistit smlouvu o smlouvě budoucí.Jsou zralí na podánī stížnosti na čojku,hospodářskou komoru nebo televizní medializaci.
Já mám se zde zmíněnou realitní kanceláří Coloseum výbornou zkušenost. Rychlé jednání a vyřízení,výborný přístup a férovost.Oslovili jsme je se ženou na základě doporučení kamaráda který přes ně prodával dům a byl také spokojený.
Zdravím.Martine., Jak je to dlouho co jste s touto realitkou jednal? Rád bych zakoupil menší domeček maximálně do nějakých cca 40km od Brna,má tato společnost pobočku i v Brně? Je možnost zajít ihned osobně nebo se musí nějako objednávat? Děkuji
An fainicatsng concept this. I’m 1 of those men and women whom tend to wait for things to mature prior to taking action but in this case I’m mindful that inaction leads to only failures so I will heed your comments and begin to do anything about it.
Omlouvám se za překlep ve jméně. *Roman
My jsme první volali a domluvili si schůzku ale myslím že by neměl být problém zajít i osobně.Na stránkách rkcoloseum jsou kontakty kam je možné zajít tak se na to podívejte.K vašemu dotazu, je to necelý půlrok takže zkušenost je čerstvá.
Tuhle realitku mohu doporučit. Od kamarádky jsem dostala kontakt, byla spokojená, tak jsem se na ně také obrátila. Prodávali mi dům a teď přes ně řeším koupi bytu. Vše v naprostém pořádku i po shlédnutí právníkem. Provizi mají stejnou jako většina realitek, ale služby a jednání za to opravdu stojí. Alespoň pobočka ve Vyškově.
Prodávala jsem přes rkcoloseum nemovitost, zastupoval nás makléř Radek Novotný. Skvělý přístup i ochota z jeho strany. Moc nám pomohl a poradil se vším. Můžu říct,že pokud bych znovu potřebovala pomoc realitní kanceláře tak po zkušenosti volím znovu Coloseum.
Chci se zeptat… u rk Coloseum, tam si realitního makléře můžete vybrat sami nebo vám nějakého přidělí?
Jelikož já už mám dobrou zkušenost s realitním makléřem panem Novotným,tak bych určitě při další spolupráci chtěla znovu spolupracovat sním.Jinak prostě nějakého realitáka dostanete.Nebo pokud víte o nějakém na kterého jste našel dobré reference a chcete přímo jeho,tak se zkuste domluvit jestli to půjde a uvidíte:) Ale já bych se nebála,tato realitka má docela dobrý přehled co kde a jak a například při tom prodeji v mém případě to šlo fakt jak po másle všechno:)
Dobrý den, s realitní kanceláří(coloseum) která je již zde zmíněná,zkušenost mám. Každý realitní makléř zde má nějaký svůj region který velmi dobře ovládá,proto si myslím že nejlepší je nechat na realitce jakého realiťáka vám přidělí. Zatím nevím o nikom kdo by snimi neměl dobrou zkušenost,takže za mě rada nechat vše na realitce:)
Jak se můžu s touto realitkou spojit? mají stránky nebo můžu poprosit kontakt? děkuji
Nedoporučuji. Nejhorší je paní Puklova a Dojčákova Berou provizi od kupujícího a prodávajícího.
Kontakt je na rkcoloseum.cz. A každý má tu zkušenost nejspíš jinou.Mě přišlo jejich jednání seriozní,já mám zkušenost dobrou.
Mockráte díky,. Já sem právě na tuto společnost čet v ne jedné diskuzi hodně dobré recenze, a jestli sem našel jednu špatnou ze sta tak je to moc,takže mě se realitka vcelku zamlouvá a i na makléře je hodně chvály což o spoustě vypovídá.
Moje zkušenost s rkcoloseum.cz je taky výborná.Realitní makléřka mi byla k dispozici téměř kdykoliv.Opravdu super jednání
Velmi zajímavé čtení.Loni jsme kupovali v Brně dům přes menší RK, kterou nebudu jmenovat. Naprosto profesionální přístup. Všechny smlouvy nám poskytli dopředu a navíc akceptovali veškeré připomínky našeho právníka. Pětiprocentní provize se mi zdála vysoká, ale když tu čtu kolik bere Colosseum ….
Ale hlavně bych byl rád, kdyby mi někdo objasnil koupi u této RK “bez provize”. Chtěl bych si koupit chalupu, kterých mají v nabídce poměrně hodně a u cen v řádu několika se tisíc ji nepožadují. Jsou tam nějaké skryté poplatky, o kterých se člověk dozví až už je skoro pozdě? Poradí někdo?
A moje osobní zkušenost s makléři? Doposud jsem jednal se třemi a ani s jedním se mi nepodařilo uskutečnit prohlídku.
Velmi neseriózní jednání, výmluvy “já jsem vám volal a vy jste to nevzal”, ” my jsme byli domluveni na dnešek? Ale já jsem mimo Brno” atd. Mně to už přišlo, jaky by snad ani nechtěli něco prodat.
lepší je kupovat od kouromníka
Meli jsme zajem kopit nemovitost k podnikani v hodnote 1,1 mil., top makler Radek Novotny nam odmitl predem predlozit blokacni smlouvu. Schuzka byla domluvena na statni svatek 25.3.2016 v 17 hodin na jejich pobocce v Blansku. Smlouvu po predlozeni OP sepsala manažerka pobocky Polaskova. Novotny i Polaskova ve me nevzbudili duveru svym zjevem ani jednanim. Predlozili nam vytistenou blokacni smlouvu na castku 85000 Kc. Ve smlouve bylo uvedeno, ze se jedna o zalohu na jejich provizi. Na otazku kolik cini jejich provize celkem – tak pry 85000 Kc. Zadal jsem vyneti slova ZALOHA ze smlouvy coz odmitli. Sdelili jsme, ze za techto podminek smlouvu na miste v zadnem pripade nepodepiseme a mame pravo si ji dukladne prostudovat a nechat zkontrolovat pravnikem. Jejich odpoved byla, ze jsme si meli vzit pravnika s sebou (ve statni svatek). Zacli nam vycitat, ze jsme slibili dnes podepsat blokacni smlouvu, ktera se v pripade ze nam banka nepujci finance tak se castka 85000 Kc meni na smluvni pokutu a naviec pozadovali podepsat smenku. Na dotaz kolik % cini jejich provize mi Polaskova sdelila ze 85000 Kc. Opakoval jsem otazku, protoze jsem se procenta. Odpoved byla 5 %. (1.100.000 x 5% = 55.000 +DPH 21% = 66.550 Kc). Zamerne vadnym vypoctem se nas snazili okrast o 85000 – 66550 = 18450 Kc.
Pri opousteni kancelare nam Novotny prislibil zaslani smlouvy mailem….. ze by ustupek z jejich strany a vstricny krok aby zvratili neuspesny obchod ??
NEDOPORUCUJI V ZADNEM PRIPADE KUPOVAT NEMOVITOST PRES KOLOSEUM REALITY V BLANSKU.
u nas k podpisu rezervacni smlouvy NASTESTI vubec nedoslo,ale Vase zkusenost naprosto presne zapada do meho gaunerskeho dojmu z teto spolecnosti.Jednani a,la “Autobazar Monte Karlo”.
nemám ráda žádné reality.
Pokud jde o mě a moji zkušenost,tak je coloseum výborná realitka s velmi šikovnými a ochotnými makléři.
Velmi špatná realitní kancelář. Prakticky snad nejhorší v ČR. To,že je RK Coloseum v hospodářské komoře nic nemění na tom, že používají nezákonné praktiky a nutí pod nátlakem k podpisům smluv atd.
POZOR!! Hospodářská komora je, cituji: ,, je samosprávnou organizací zastupující podnikatelskou veřejnost …..” viz zde odkaz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hospod%C3%A1%C5%99sk%C3%A1_komora_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky#Kritika_a_kontroverze
Jejich společným orgánem je Rozhodčí soud.
A co je to Rozhodčí soud jistě netřeba vysvětlovat. Zkrátka prakticky jakýkoliv soudní spor je předem prohraný.
Vyhnout se jim co největším obloukem je jediné řešení!!
Velmi špatná realitní kancelář. Prakticky snad nejhorší v ČR. To,že je RK Coloseum v hospodářské komoře nic nemění na tom, že používají nezákonné praktiky a nutí pod nátlakem k podpisům smluv atd.
POZOR!! Hospodářská komora je, cituji: ,, je samosprávnou organizací zastupující podnikatelskou veřejnost …..“ viz zde odkaz:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hospod%C3%A1%C5%99sk%C3%A1_komora_%C4%8Cesk%C3%A9_republiky#Kritika_a_kontroverze
Jejich společným orgánem je Rozhodčí soud.
A co je to Rozhodčí soud jistě netřeba vysvětlovat. Zkrátka prakticky jakýkoliv soudní spor je předem prohraný.
Vyhnout se jim co největším obloukem je jediné řešení!!
Firmu mohu jen doporučit!
Ani náhodou nedoporučuji, negativní recenze mají pravdu. Jde jim hlavně o jejich provizi. Zkušenosti s Brněnskou pobočkou špatné, už ta smlouva kterou chtějí podepsat hned před prohlídkou, tu si dobře přečtěte, než ji podepíšete. A nebo radši nic nepodepisujte, protože zvlášť temto realiťákům se věřit nedá.
Dobré zkušenosti, můžu vřele doporučit!!!
Uf,to se divím kolik negativních recenzí tu na tuto realitku nacházím:)Před měsícem a kousek jsem kupovala byt nabízený touto společností a co se týče návrhu kupní smlouvy apod.. tak vše proběhlo vpořádku:)Je možný že jsem zrovna chytla dobrého makléře od nich,těžko říct,ale moje zkušenost je moc dobrá!!:-)))
Sešli jsme se s velmi upovídaným makléřem z RK Coloseum Vyškov / Brno, který nám nabízel nemovitost. Představil se nám jako pan Janderka a nedal nám vizitku, což je trošku nezvyklé, nícméně jeho číslo jsem měl v telefonu protože mi předtím volal na základě inzerátu na který jsem reagoval. Po prohlídce naléhal, abychom se do druhého dne ráno rozhodli zda máme zájem, že má prý spoustu zájemců.. Nemovitost se nám líbila a projevili jsme zájem, domluvili jsme si tedy schůzku v kanceláři v Brně. Když jsme paní asistentce řekli, že hledáme pana Janderku, byla zmatená a vůbec nevěděla o koho jde. Když se ptala podruhé, pochopila o koho se jedná, až když jsem řekl, že myslím toho pána co sedí vedle, jelikož jsem ho zahlédl. Pan “Janderka” celou dobu prohlídky mluvil o tom, že majitelka je nějaká paní, bla bla bla. Když jsem se v kanceláři ptal na list vlastníka najednou z něj vypadlo, že majitel je nějaký pán, který od paní majitelky všechno koupil protože jí došly peníze, bla bla bla.
Celé mi to bylo nějaké divné a podezřelé, tak jsem začal pátrat na internetu.
Zjistil jsem, že pan Janderka se ve skutečnosti jmenuje Štěpán Derka a vystupuje pod jménem svého bratra Jana Derky. Proč to?! Pan Štěpán Derka je totiž v insolvenčním řížení a to z mnoha důvodů, jeho firma dluží cca 200.000 jiným firmám za faktury, neplatil mzdy svým zaměstnancům atd.. Toto zjištění ve mě zabilo veškerou důvěru v RK a jednání s nimi jsme záhy ukončili, dále jsem se dočetl o nakalých praktikách této RK, že vybírají zálohy na koupi/pronájem, které jsou časově omezené, potom s klientem přestanou komunikovat, zdržují kupní smlouvu a záloha propadne RK. Tímto bych chtěl varovat případné klienty RK Coloseum. Na jejich stránkách jsou samozřejmě jen pozitivní až neuvěřitelně kladné recenze, aby ne kdo by si otrávil vlastní studnu že..
Níže příkládám odkazy ohledně insolvence pana Štěpána Derky.
http://www.isir.info/isir/spis/168335/A/Stepan-Derka
http://insolvencni-rejstrik.cz/stepan-derka_ins-8665-2015/
http://www.rejstriky.info/cache/get/isir/169914/C/stepan-derka
Dobrý den,
zkušenosti s touto RK jen špatné. Jak již bylo popsáno jinými…opravdu jen donekočna říkají, jak jsou největší, ale jak to nikdo nechce pokud nesnížíme cenu. Pokud ji snížíte, tak za měsíc volají znovu, že jedině zase snížit, snížit, snížit…., že se nikdo neozval, atd atd. Když chcete odstoupit jsou arogantní a neseriozní. Určitě nebrat
Tak nevím možná to záleží od realitního makléře každopádně co se týče realitky Coloseum nemovitosti tak já osobně mám zkušenost s pobočkou v Brně a nemůžu si na nic stěžovat
realitka jako každá jiná:)
Před měsícem jsme konečně prodali dům po babičce. Se vším nám pomohli. Měla jsem z toho strach, ale všechno zařídili. Za mě teda velká spokojenost. Bez nich bych to nezvládla.
Moje osobní zkušenost s Coloseum Nemovitosti je výborná
Osobně špatná zkušenost, nabízí dům v exekuci (dle kastru nemovitostí), a makléřka se tváří že s nemovitostí nejsou žádné problémy…
Dobrý den Michale, s jakou pobočkou máte zkušenost?Já ji mám s pobočkou v Brně a tam semnou teda jednal realitní makléř ve všem narovinu
Mam tiez velmi dobre skusenosti s coloseum nemovitosti
Realitní makléřka z Coloseumnemovitosti nám pomáhala s koupí domu.Byla nám skoro pořád k dispozici,při prohlídkách bytů zodpověděla vše co jsme potřebovali případně zjistila co a jak,jinak jednala na férovku,takže za sebe můžu jen doporučit
Dobry den, pripojuji se k mnoha negativnim zkusenostem. Pan Derka Stepan je lhar, ktery uvadi nepresne, zavadejici a i lzive skutecnosti. Nechali jsme se napalit s informaci, ze pozemek je v poradku, samozrejme pozde jsme zjistili ze neni. Nebylo to samozrejme jedina informace, kterou nam zatajil a lhal.
Rozhodne pred timto realitakem varujeme.
Je upovidany, vlezly a pozde zjistite, ze mate co docineni se lharem!
Romano vy máte zkušenost konkrétně se kterou realitní makléřkou z Coloseum?
Dobrý den. S koupí domu mi pomáhala paní Hájková.
ja jsem zatím velice spokojený. Makléř snámí jedná na rovinu a na nic si nehraje hned nám řekl že je dům v exekuci. ted jen váháme zda koupit pozemek. je na něm exekuční řízení a máme strach aby nebyl nějaký problém. Můžete poradit je vtom nějaký problém s exekucí ??? děkuji
S exekucí bohužel zkušenost žádnou nemám, nicméně s touto rk zkušenost velmi dobrá
Můj osobní názor je ten,že vždy záleží nejvíce na realitním makléři jak sebe a svoji realitní kancelář kterou zastupuje bude prezentovat.Já mohu říci,že po zkušenosti s panem Ujčíkem z Coloseumnemovitosti bych tuto realitní kancelář kontaktoval klidně znovu.
Já můžu jen souhlasit,osobně mám s Coloseum Nemovitosti taky dobrou zkušenost a nemám co vytknout
Já si myslim že když se narazí na ne moc kvalitního makléře má pak hned realitka u někoho černej puntik a zbytečně.Já si nemůžu na tuto realitku vůbec stěžovat.Co se mě týká tak realiťačka odtud byla moc schopná a pomohla mi s prodejem chalupy a to v krátký době
Karle naprosto souhlasím.Z velké části je to o ralitákovi.Osobně jsem také pro tuto rk.Mám sice zkušenost pouze s pronájmem přes ně ale i to je zkušenost a navíc dobrá
Moje zkušenost s Coloseum Nemovitosti je také hodně dobrá, dům byl prodán během velice krátké doby, sám jsem se o to snažil několik měsíců
Já jsem díky nim prodala chatu, kterou jsem sama inzerovala asi rok, hodně mi padl kámen ze srdce 🙂
Já jsem prodával na Veveří dům s 8 byty přes Coloseum Nemovitosti, zájemce byl sehnán za 14 dní a do měsíce bylo vyešeno vše i s převodem peněz
DEJTE SI VELKÝ POZOR TO JSOU PODVODNÍCI KTEŘÍ OBYRAJÍ SLUŠNÝ LIDÍ Dávají smlouvu na 1 mnesic a pak vás vyhodí zjistíte si kdo je Milan filanda a Iveta Papírníková zač tyto lidi se představují důvěru hodně dáte kauci a nájem a potom vám dají plnou moc k přepisu plynu a platíte plyn za celej barák i za majitele 7 rodin vyhodili pak vám začnou otravovat ze skrytého čísla a vyhrožovat fizickou likvidaci tento barák je v dražbě jednu paní která byla týden po operaci tak ji ze 4 deckama vyhodili na ulic opravdu vám nelžu dejte si pozor???????? I já jsem mněl nedoplatek za plyn 5142 korun za 3 týdny odběrové pásmo 20142 korun ve smlouvě o nájmu bytu dávají že nájemci bytů jsou povinni si sjednat o dodávku plynů do 5 dní od podpisu smlouvy a jsou povinni zaplatit celou spotřebu plynu toto je falešná smlouva toto je uvedení v omylu.
pronájem bytu v obci Krasová – [20.4. 2018]
Smazat/ Editovat/ Topovat
pronájem bytu v obci Krasová
Nabízím pronájem bytu v obci Krasová.
Byt o velikosti 2+1 70m2.
7 000 + energie.
Volný od června 2018
Bližší informace
pronajem.krasova@seznam.cz
nevolejte pište prosím na mail.
To mohu jen plne potvrdit. Od maklera jsem neslisel jys 20 dni az dnes kdyz jsme resili ze neco na katastru neni v poradku pac nam pozastavili vyplaceni. Reakce pana: kdybyste si brali hypo pres nas Gepard finance tak prodavajici honim. To je vypoved hodna….. (doplnte si sami).
Prodával jsem byt, který jsem podědil po babičce, nikdy jsem se o reality nezajímal, a teď jsem to musel vyřešit. Byl jsem moc rád, že po zadání do Coloseum nemovitosti jsem neměl s prodejem větší starosti.